Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Seppe van Groeningen - Aards Paradijs (debuut)

Lees meer
11 jaren 8 maanden geleden #63145 door dettie
Eigenlijk had mijn naam John moeten zijn. Zo had vader het gewild. Dan zou mijn leven eenvoudiger zijn geweest.

De naam van Jules zal lange tijd een strijdpunt tussen vader en moeder blijven. Moeder heeft negen maanden voor Jules' geboorte een droom waarin zijn naam aan haar werd geopenbaard. Maar vader is helemaal gek van John Lennon- door hem consequent Den John genoemd - zijn zoon zal naar John vernoemd worden. Moeder wint.

Lees verder www.leestafel.info/seppe-van-groeningen

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 8 maanden geleden #63151 door marjo
Moeilijke keuze is dat denk ik voor een schrijver: om je verhaal te beperken. Misschien was dan het aantal pagina's te gering?

Lees meer
11 jaren 8 maanden geleden #63154 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Seppe van Groeningen - Aards Paradijs (debuut)
Nee de laatste 45 pagina's hadden in mijn ogen weggelaten kunnen worden en dan houd je een boek over van 180 pagina's.

Dan kan makkelijk. (Ik heb nu ook het aantal pagina's dat weg kan in mijn recensie genoemd. )

Dettie

Lees meer
11 jaren 8 maanden geleden #63159 door marjo
Ik merk dat het iets is wat schrijvers sowieso - dus laat staan onzekere debutanten! - vaak doen: te lang doorgaan. Maar waarom grijpt een redacteur dan niet in? Die moet dat toch ook opmerken..

Lees meer
11 jaren 8 maanden geleden #63161 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Seppe van Groeningen - Aards Paradijs (debuut)
Misschien moest het van de redacteur wel langer. Bij blz 180 had ik ook echt het gevoel het is klaar met een mooi eind. Het lijkt net of

het laatste erachter is geplakt. Maar ik kan er helemaal naast zitten natuurlijk.

Dettie

Lees meer
11 jaren 7 maanden geleden #63279 door jos
De een zijn mening is de ander zijn mening niet, zie maar: cobra.be/cm/cobra/boek/1.2133873

<t></t>

Tijd voor maken pagina: 0.500 seconden