Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Marijke Schermer - Mensen in de zon (debuut)

Lees meer
11 jaren 11 maanden geleden #60619 door marjo
Het is een mooi debuut, eentje zoals ik ze graag lees. Viel het buiten de inzendingslijst van dit jaar?

Als het er nog op komt, dan graag met een andere omslag, want deze is afschuwelijk.

Lees meer: www.leestafel.info/marijke-schermer

-

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 11 maanden geleden #60624 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Marijke Schermer - Mensen in de zon (debuut)
Vind je de omslag niet passen bij het verhaal? Ik vind het er best aardig uitzien maar smaken verschillen natuurlijk. Het verhaal klinkt interessant.

<t></t>

Lees meer
11 jaren 11 maanden geleden #60638 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Marijke Schermer - Mensen in de zon (debuut)
De omslag lijkt me wel bij het verhaal passen, een oude foto van enkelen van het gezelschap kunstenaars.

maar Marjo kan dat beter beoordelen dan ik.

De betrokkenen vertellen om en om hun verhaal waarbij het langzaam duidelijk wordt wat er precies is gebeurd.

Is het een soort thriller Marjo? Een soort detective?

Dettie

Lees meer
11 jaren 11 maanden geleden #60639 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Marijke Schermer - Mensen in de zon (debuut)
Nee hoor, geen thriller. Er zit wel een spanningsboog in omdat er iets gebeurd is, en iets staat te gebeuren, maar dat is ook in romans vaak het geval.

Jullie vinden die omslag leuk? Ik vind het ouderwets en kinderachtig.

Lees meer
11 jaren 11 maanden geleden #60649 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Marijke Schermer - Mensen in de zon (debuut)
Nou leuk is wat anders, maar als ik jouw verslag lees past het wel bij het verhaal.

Ook al vraag ik me nu wel ineens af of in 1992 dit soort kleding gedragen werd. Het is meer jaren 60 of daarvoor.

Dettie

Lees meer
11 jaren 11 maanden geleden #60650 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Marijke Schermer - Mensen in de zon (debuut)
Die spanningsboog spreekt me wel aan. De omslag is niet de mooiste omslag ooit maar ik vind het wel passen bij het verhaal zoals jij het beschrijft.

<t></t>

Tijd voor maken pagina: 0.563 seconden