- Ontvangen bedankjes 0
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Marjo schreef : Ik vind het knap dat je overtuigd blijft van het boeiende van een boek als je het eigenlijk saai vindt!! Dat je dan jezelf de schuld geeft!!
Nou ja, ik denk ook wel dat het aan mij ligt, maar dat wil nog niet zeggen dat ik dan koppig doorlees..
Dettie schreef : Mocht iemand het willen lezen....
If I Forget Thee Jerusalem (The Wild Palms/Old Man))
If I Forget Thee, Jerusalem is a novel by William Faulkner published in 1939. The novel was originally published under the title The Wild Palms, which is the title of one of the two interwoven stories. This title was chosen by the publishers, Random House, over the objections of Faulkner's choice of a title. Subsequent editions have since been printed under the title If I Forget Thee Jerusalem (1990, following the "corrected text" and format of Noel Polk), and since 2003 it is now usually referred to by both names, with the newer title following the historically first published title and in brackets, to avoid confusion: The Wild Palms [If I Forget Thee, Jerusalem].
Copyright © 2026 leestafel.info
Niets van deze site mag ter publicatie worden overgenomen.
Indien nodig kunt u contact opnemen met de beheerder van Leestafel, e-mail: Dettie@leestafel.info
Inloggen