Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

# Hay van den Munckhof - Alya

Lees meer
7 jaren 6 maanden geleden #88850 door dettie
# Hay van den Munckhof - Alya werd gestart door dettie
Het is het jaar 824

De zeer intelligente Alya woont met Omar, haar vader, in het plaatsje Qurtuba (Córdoba) in Al Andalus (het huidige Andalusië, Spanje). Ze beheerst diverse talen zoals Grieks, Berbers, Arabisch, Latijn dankzij de lessen van haar vader - ze is een taalkundig natuurtalent - en nu probeert ze de taal van de christenen, onder de knie te krijgen. Dit doet ze door intensief naar gesprekken te luisteren en naar de gebaren van deze mensen te kijken.

Lees verder www.leestafel.info/hay-van-den-munckhof

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 6 maanden geleden #88862 door
Beantwoord door in topic Re: # Hay van den Munckhof - Alya
Een mooie recensie waar ik als auteur blij van word!

Het jaar 824 moet 842 zijn, anders kloppen de historische feiten niet meer. Het overgrote deel van mijn verhaal bestaat uit fictie, maar in een historische roman moeten natuurlijk alle controleerbare feiten wel kloppen.

Lees meer
7 jaren 6 maanden geleden #88866 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: # Hay van den Munckhof - Alya
Hè, heb ik het nog verkeerd staan! Ik had het gezien maar vergeten te verbeteren, dank voor de melding.

Fijn dat je de recensie mooi vindt, het is altijd lastig om niet teveel te vertellen maar toch een indruk van het verhaal te geven.

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.422 seconden