Het derde deel met Holger Munch en Mia Krüger. Omdat ik dat zelf niet gedaan heb, kan ik aanraden om de boeken op volgorde te lezen.
Lees meer: https://www.thrillers-leestafel.info/nieuwste-recensies
Samuel Bjørk - De jongen in de sneeuw
-
Joanazinha
Re: Samuel Bjørk - De jongen in de sneeuw
Ik heb de eerste twee delen gelezen en vond ze allebei erg goed. Mijn enige bezwaar in mijn recensie over deel 2 was dat er geen ontwikkeling was in de personages Munch en Krüger. Het was en bleef een en al ellende. Mijn eindconclusie was: Het is te hopen dat de auteur greep krijgt op de hoofdpersonen, zodat hun ontwikkeling gelijke pas houdt met zijn ontwikkeling als bedenker van gruwelijke thrillers - dat gun ik hem van harte!
Ben benieuwd dus; ga denk ik deel drie binnenkort maar eens in de bieb reserveren. En er zijn inmiddels nog drie boeken verschenen, dus we kunnen voorlopig nog even vooruit
.
Ben benieuwd dus; ga denk ik deel drie binnenkort maar eens in de bieb reserveren. En er zijn inmiddels nog drie boeken verschenen, dus we kunnen voorlopig nog even vooruit
Het gaat mij meer om de plot. Dat er ook nog een privéleven is...ach..
-
Joanazinha
Hmmm, ben ik niet helemaal met je eens. In een stand alone wel denk ik, maar in een serie vind ik de ontwikkeling van de personages ook van belang. Zij veranderen / groeien toch ook door de ervaringen van de eerdere delen van de serie.Marjo schreef: 03 dec 2025, 11:39 Het gaat mij meer om de plot. Dat er ook nog een privéleven is...ach..
Verschil moet er wezen! Dan lees jij series meestal op volgorde! Ik niet.
-
Joanazinha
Haha, ja klopt
. Niet altijd maar als het even kan dan vind ik dat wel leuker inderdaad.