Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Samuel Bjørk - De jongen in de sneeuw

Lees meer
6 maanden 3 weken geleden #109709 door marjo
Samuel Bjørk - De jongen in de sneeuw werd gestart door marjo
Het derde deel met Holger Munch en Mia Krüger. Omdat ik dat zelf niet gedaan heb, kan ik aanraden om de boeken op volgorde te lezen.

Lees meer: www.thrillers-leestafel.info/nieuwste-recensies

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
6 maanden 3 weken geleden #109711 door Joanazinha
Beantwoord door Joanazinha in topic Re: Samuel Bjørk - De jongen in de sneeuw
Ik heb de eerste twee delen gelezen en vond ze allebei erg goed. Mijn enige bezwaar in mijn recensie over deel 2 was dat er geen ontwikkeling was in de personages Munch en Krüger. Het was en bleef een en al ellende. Mijn eindconclusie was: Het is te hopen dat de auteur greep krijgt op de hoofdpersonen, zodat hun ontwikkeling gelijke pas houdt met zijn ontwikkeling als bedenker van gruwelijke thrillers - dat gun ik hem van harte!

Ben benieuwd dus; ga denk ik deel drie binnenkort maar eens in de bieb reserveren. En er zijn inmiddels nog drie boeken verschenen, dus we kunnen voorlopig nog even vooruit :-).

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
6 maanden 3 weken geleden #109714 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Samuel Bjørk - De jongen in de sneeuw
Het gaat mij meer om de plot. Dat er ook nog een privéleven is...ach..

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
6 maanden 3 weken geleden #109715 door Joanazinha
Beantwoord door Joanazinha in topic Re: Samuel Bjørk - De jongen in de sneeuw

Marjo schreef : Het gaat mij meer om de plot. Dat er ook nog een privéleven is...ach..


Hmmm, ben ik niet helemaal met je eens. In een stand alone wel denk ik, maar in een serie vind ik de ontwikkeling van de personages ook van belang. Zij veranderen / groeien toch ook door de ervaringen van de eerdere delen van de serie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
6 maanden 2 weken geleden #109716 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Samuel Bjørk - De jongen in de sneeuw
Verschil moet er wezen! Dan lees jij series meestal op volgorde! Ik niet.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
6 maanden 2 weken geleden #109719 door Joanazinha
Beantwoord door Joanazinha in topic Re: Samuel Bjørk - De jongen in de sneeuw
Haha, ja klopt :-). Niet altijd maar als het even kan dan vind ik dat wel leuker inderdaad.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.560 seconden