Robert Alberdingk Thijm en Joost Röselaers (samenst.) - Kom vanavond met verhalen

Reacties op recensies van, door leden gelezen, boeken en discussie samenleesboeken
Plaats reactie
Dettie
Site Admin
Contacteer:

Robert Alberdingk Thijm en Joost Röselaers (samenst.) - Kom vanavond met verhalen

Bericht door Dettie »

Eigentijdse kerstvertellingen

Lees de recensie: http://www.leestafel.info/diverseauteurs

Evert van der Veen
Marjo

Re: Robert Alberdingk Thijm en Joost Röselaers (samenst.) - Kom vanavond met verhalen

Bericht door Marjo »

Dit is heel verwarrend. Ik ken al een boek met precies dezelfde titel, en dat gaat niet over kerstmis, maar over de oorlog!
Dettie
Site Admin
Contacteer:

Re: Robert Alberdingk Thijm en Joost Röselaers (samenst.) - Kom vanavond met verhalen

Bericht door Dettie »

Ja ik zat er ook al op te kijken, er rinkelde bij mij ook een belletje van 'ik ken die titel al ergens van'

Dettie
EvertPieter

Bericht door EvertPieter »

Waar je aan denkt is geen boek maar het gedicht van Leo Vroman over de tweede wereldoorlog.
Dettie
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Dettie »

Ja! Dat is het Evert! Prachtig gedicht overigens.

Dettie
Marjo

Bericht door Marjo »

Het is wel degelijk een boek. Vol met verhalen en gedichten. Ik heb het ergens boven staan.
Dettie
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Dettie »

ja ik geloof je onmiddellijk, maar bij mij rinkelde het belletje door het gedicht van Vroman met dezelfde titel.

Dettie
Plaats reactie