Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Anne Provoost: De arkvaarders (12+)

Lees meer
21 jaren 1 maand geleden #2753 door marjo
Anne Provoost: De arkvaarders (12+) werd gestart door marjo
Moderne versie van het verhaal Noach en zijn Ark.

Vergeet het bijbelverhaal, en je leest een spannende roman.

Lees verder... www.leestafel.info/anne-provoost-10-12-jr

Marjo
Laatst bewerkt doormarjo.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Schaap
21 jaren 1 maand geleden #2855 door Schaap
Beantwoord door Schaap in topic Re: bericht
Heb het gisteren uit de bieb gehaald, ben benieuwd!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
21 jaren 1 maand geleden #2858 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Ik ben ook benieuwd wat jij vindt Schaap ik heb érg verschillende meningen hierover gehoord.

Bernadet
Laatst bewerkt doordettie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

20 jaren 10 maanden geleden #3720 door
Beantwoord door in topic Re: bericht
srry dat ik het zeg mr kvind anne provoost echt dom,, het boek van de roos en het zwijn (dat is toch ook van anne provoost) dat sloeg echt zo op kaas he

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
20 jaren 10 maanden geleden #3721 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
De roos en het zwijn ken ik niet..

Wat arkvaarders betreft vroeg ik me inderdaad al af of dit bij jongeren in de smaak zou vallen. (Ik weet wel niet hoe oud je bent??)

Ik heb er wel van genoten..
Laatst bewerkt doormarjo.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

20 jaren 10 maanden geleden #3724 door
Beantwoord door in topic Re: bericht
haha ik ben 15 en ik heb de roos en het zwijn vorig jaar voor school moeten lezen,, echt niemand vond het een leuk boek,, het was gewoon echt te wazug het was de moderne versie van w8 ik zoek het ff op

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.572 seconden