Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Ronald van den Broek - Varkensbloed in chocolade

Lees meer
11 jaren 5 maanden geleden #65118 door marjo
Prima debuut, dus wie weet hebben we een thrillerschrijver er bij.

Het is niet helemaal mijn smaak, maar het zit goed in elkaar.

Lees meer: www.thrillers-leestafel.info/ronald-van-den-broek

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 5 maanden geleden #65120 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Ronald van den Broek - Varkensbloed in chocolade
Dat klinkt toch wel spannend. Ik eet nooit meer een bonbon...

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 5 maanden geleden #65138 door marjo
Nee hè, zou het echt wel eens zo gebeuren? Zoiets zuig je toch niet uit je duim dacht ik..

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 5 maanden geleden #65144 door dettie
Nou ja, je eet toch ook vlees, dus echt heel erg is het niet, chocola wordt ook goed verhit.

Maar... gelukkig eet ik zelden chocola en dan nog melkchocola of wit, die donkere kleur is voor mij dus niet nodig. :D

Het was ook een personage uit het boek die dit beweerde niet de schrijver zelf. Het lijkt me trouwens sterk dat dit door de

strenge voedsel keuringen heen zou komen.

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 5 maanden geleden #65149 door marjo
Legt een schrijver niet zijn personages de woorden in de mond? Hij haalt dat toch ergens vandaan?

Hij zou het dus ergens gelezen kunnen hebben..

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 5 maanden geleden #65156 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Ronald van den Broek - Varkensbloed in chocolade
Ik heb stiekem even gegoogeld maar ik vind gelukkig alleen maar bloedsinaasappel als ingrediënt voor bonbons. Hopelijk is het dus toch een sterk verhaal en niet meer dan dat.

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.514 seconden