Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Martin Amis - De pijl van de tijd

Lees meer
21 jaren 2 maanden geleden - 17 jaren 2 maanden geleden #2596 door dettie
Martin Amis - De pijl van de tijd werd gestart door dettie
Achterstevoren

"Bij hun laatste afspraakje zijn John en zuster Del Puablo naar het Metropolitan Museum gegaan….Evenals literatuur lijken schilderijen te zinspelen op een omgekeerde wereld waarin om zo te zeggen de pijl van de tijd de andere richting uitgaat...

Lees verder...

www.leestafel.info/archief/romans-volwas...-de-pijl-van-de-tijd

Sjosque
Laatst bewerkt 17 jaren 2 maanden geleden doordettie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
21 jaren 2 maanden geleden #2612 door lizzy
Beantwoord door lizzy in topic Re: bericht
Toen jij dit boek las was ik het ook aan het lezen, kun je je dat nog herinneren, Sjosque? Ik weet nog dat ik reageerde. Ik werd er duizelig van, letterlijk duizelig. Het heeft een diepe indruk achtergelaten.
Laatst bewerkt doorlizzy.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
21 jaren 2 maanden geleden #2615 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht

blijkt Tod Friendly een nazi-arts te zijn

Alleen die naam al is natuurlijk bizar. Tod=dood in het Duits en dan Friendly!!

In het licht van de vrouw van de tijdreiziger is dit wel heel anders denk ik.

Daar wordt echt in de tijd gereisd. Hier wordt letterlijk en in alle opzichten teruggegaan.

Bernadet
Laatst bewerkt doordettie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

21 jaren 2 maanden geleden #2628 door
Beantwoord door in topic Re: bericht

lizzy schreef : Toen jij dit boek las was ik het ook aan het lezen, kun je je dat nog herinneren, Sjosque? Ik weet nog dat ik reageerde. Ik werd er duizelig van, letterlijk duizelig. Het heeft een diepe indruk achtergelaten.


JA, dat weet ik nog wel! Ik werd er ook duizelig van.

Je wilt elke scene ook nog andersom beleven. Dat maakt het intensief en daarom komt de inhoud misschien ook wel beter/harder aan.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
21 jaren 2 maanden geleden #2630 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Sjosque als je wilt quoten dan moet je BBC code niet aanvinken en HTML wel.

(dat zie je als je antwoord geeft onderaan het vakje staan.)

Ik heb het nu even bij het bovenstaand beericht voor je veranderd.

Groetjes

Bernadet
Laatst bewerkt doordettie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
21 jaren 2 maanden geleden #2636 door Roel
Beantwoord door Roel in topic Re: bericht
Ik heb dit boek een jaar of wat geleden gelezen. Een heel bijzonder boek.

Dat is tot nog toe het enige boek wat ik van deze schrijver heb gelezen.
Laatst bewerkt doorRoel.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.493 seconden