Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Winnaar debutantenprijs 2009 is...

Lees meer
16 jaren 9 maanden geleden #29989 door marjo
Laatst bewerkt doormarjo.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
16 jaren 9 maanden geleden #29991 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Jaaaa je meent het!!

Oooo toch goed voor hem, ik heb op hem gestemd maar wist echt niet of hij het zou worden zoals je weet.

Ik heb expres nergens gekeken omdat ik de uitslag van jou wilde lezen maar spannend was het wel.

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
16 jaren 9 maanden geleden #29992 door dettie
heb je wel een leuke dag gehad?

Dettie

Lees meer
16 jaren 9 maanden geleden #29993 door PetraO.
Beantwoord door PetraO. in topic Re: bericht
Jammer, jammer. Ik heb nog getwijfeld of ik zou gaan, Marjo, maar ja, ook weer andere dingen zoals het filmfestival hier in Utrecht..Misschien volgend jaar weer.
Laatst bewerkt doorPetraO..

Lees meer
16 jaren 9 maanden geleden #29994 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Je weet dat mijn favoriete boek dat van Simone Lenaerts was, en Jeanette, die er ook was vanmiddag had voorkeur voor Tania Heimans, maar inderdaad zoals ik al voorspeld had is het jouw keuze geworden!

Het was een heel leuke middag, maar er waren niet zo veel mensen in de zaal als vorig jaar. Jammer..

De organisatie wil het graag laten uitgroeien tot iets veel groters, een kernjury van 400 mensen en een nog grotere gewone jury (denk aan de Publieksprijs), maar voorlopig is het nog wel eens een probleem, zei de heer Markesteijn, om er voor te zorgen dat alle bibliotheken in ieder geval de vijf genomineerde boeken in bezit hebben. Hij gooide een balletje uit voor een tweede sponsor zodat ook zij mensen zouden kunnen voorzien van een gratis vijftal boeken.

Als iemand hier zich geroepen voelt??

Iets wat gratis is trekt absoluut meer mensen...

Er was eerst een interview met de organisator, de sponsor en de wethouder, daarna had Brigitte Raskin op haar geheel eigen wijze een vraaggesprek met de vijf schrijvers.

Na de pauze ging ze daarmee verder.

O ik vergeet helemaal te melden dat Kader Abdolah een lezinkje vooraf gaf. Heel humoristisch: de koran en de bijbel zijn ook debuten...

En tegen vijf uur kwam Marieke van de Pol, die ook even geïnterviewd was over 'het jaar nadat..'de prijs bekendmaken en uitreiken. En wij, de zaal, gaven een Vlaams applaus weg..

Na een borrel met hapjes mocht de kernjury ook nog blijven eten.. Mmmm.
Laatst bewerkt doormarjo.

Lees meer
16 jaren 9 maanden geleden #29995 door dettie
O wat was ik er graag bij geweest! het lijkt me zo leuk.

Maar ja helaas. Maar wie weet, ooit moet het toch eens lukken hè.

Het lijkt me echt geweldig om mee te maken, zeker als je er zo intensief mee bezig bent geweest zoals wij.

Geniet ze lekker na Jeannette en Marjo.

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.522 seconden