Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Wouter van Loon - Misdaadatlas van de Lage Landen

Lees meer
10 jaren 2 maanden geleden #74719 door Annemarie
Om meerdere redenen is het niet eenvoudig de misdaadcijfers in Nederland in kaart te brengen. Toch is het journalist Wouter van Loon erin geslaagd een duidelijk overzicht te maken.

Lees mijn recensie hier: www.leestafel.info/wouter-van-loon

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 2 maanden geleden #74721 door marjo
Die weetjes lijken me wel leuk, maar verder hoef ik niets te weten over de cijfers.

Ga je nu verhuizen??

Lees meer
10 jaren 2 maanden geleden #74722 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Wouter van Loon - Misdaadatlas van de Lage Landen
Ik vind de cijfers ook wel interessant. Verhuizen? Misschien als ik de loterij win. Ik heb net even naar buiten gekeken maar Gaston is nergens te bespeuren helaas.

<t></t>

Lees meer
10 jaren 2 maanden geleden #74725 door marjo
Geen idee wie Gaston is, maar ach ja, waar zou je naar toe moeten? Wat gebeuren moet, gebeurt toch, als we het verhaal van de koopman uit Bagdad geloven.

Lees meer
10 jaren 2 maanden geleden #74726 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Wouter van Loon - Misdaadatlas van de Lage Landen
Gaston is iemand die namens een grote loterij bij mensen aanbelt met het heugelijke nieuws dat ze een prijs gewonnen hebben (zodat de rest van Nederland het ook meteen weet...).

Maar je hebt helemaal gelijk. We kunnen ons lot niet ontlopen. Maar problemen opzoeken doe ik ook maar niet!

<t></t>

Lees meer
10 jaren 2 maanden geleden #74735 door dettie
haha nee we kunnen ons lot niet ontlopen, maar wel een lot kopen en dan wie weet, komt Gaston aan de deur en kun je met je prijs het lot van

andere mensen mogelijk positief ombuigen.

Dettie

altijd positief :D

Tijd voor maken pagina: 0.442 seconden