Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Rob Buiter & Vera de Backker - Zeg kleine grutto... 4-8 jr

Lees meer
11 jaren 1 maand geleden #67281 door dettie
Ik ben nooit opgehouden met het lezen van kinderboeken. Het maakt niet uit voor welke leeftijd ze zijn, maar kinderboeken zijn vaak heel erg leuk om te lezen, ook als je volwassen bent. Ook dit mooie prentenboek wat voor mij ligt, is zo leuk. Het is er één uit de serie Zeg kleine... Het ziet er prachtig uit met op de voorkant een heel mooie tekening van een Grutto-ouder met kuiken in een weide met voorjaarsbloemen.

Lees verder www.leestafel.info/rob-buiter-a-vera-de-backker

Ria

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 1 maand geleden #67282 door marjo
Leuk! Hebben al die boeken een liedje erbij? Je zou zo de hele serie aanschaffen..

11 jaren 1 maand geleden #67285 door
Ik zie de withalsvliegevanger al 'Withalsvliegevanger' roepen.

Lees meer
11 jaren 1 maand geleden #67287 door dettie
Ja hee wel de recensies lezen Marjo! :D

Er staan al heel veel recensies over de Zeg kleine... boekjes op de site en er staat overal bij dat er een liedje bij het boek zit wat te beluisteren is op de Zeg kleine... site

Dit is trouwens wel het eerste boekje van Rob Buiter, voorheen werden de Zeg kleine... boeken geschreven door Sabine Wisman

zie www.leestafel.info/sabine-wisman-a-vera-de-backker

maar er zat vroeger wel een CD bij waarop het verhaal werd voorgelezen en het liedje ook te horen was,

ik krijg niet de indruk dat die er nu nog steeds bij zit.

Dettie

Lees meer
11 jaren 1 maand geleden #67288 door dettie
haha Renate, ja dat zou een giller zijn, en dan heb je vast nog mensen die zeggen, wat zou dat voor vogel zijn? :D

Dettie

Lees meer
11 jaren 1 maand geleden #67290 door marjo
Ik heb info gezocht over welke boekjes er al zijn, en kwam daarbij niet op deze site terecht!

Helaas...

Tijd voor maken pagina: 0.498 seconden