Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

W.G. van der Hulst - De bengels in het bos 4+

Lees meer
12 jaren 4 maanden geleden #57562 door dettie
Heerlijke knusse verhalen over Carla en Riene die mogen logeren bij opa en oma in het bos

Zie www.leestafel.info/archief/jeugd/wg-van-...e-bengels-in-het-bos

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 4 maanden geleden #57564 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: W.G. van der Hulst - De bengels in het bos 4+
Wat een heerlijk verhaal weer! Leuk dat de boeken van deze auteur opnieuw worden uitgegeven.

<t></t>

Lees meer
12 jaren 4 maanden geleden #57565 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: W.G. van der Hulst - De bengels in het bos 4+
Dit vond ik nog over dit boek:

W.G. van de Hulst jr. maakte de tekeningen bij de verhalen en zijn dochter, kleindochter van W.G. van de Hulst redigeerde de teksten zorgvuldig om ze weer goed leesbaar te maken voor kinderen van onze tijd.

<t></t>

Lees meer
12 jaren 4 maanden geleden #57568 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: W.G. van der Hulst - De bengels in het bos 4+
Ik heb van de Hulst nooit gelezen, als kind niet, en als volwassene niet, maar ik dacht dat hij voor oudere kinderen schreef?

Lees meer
12 jaren 4 maanden geleden #57573 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: W.G. van der Hulst - De bengels in het bos 4+
Ja dat zijn zoon de illustraties maakte had ik gemeld in de recensie (ha wel opletten! :D )

en voorin het boek staat inderdaad dat kleindochter redigeerde. Wel leuk hè zo'n familiebezigheid.

Lijkt Leestafel wel! ;D

Dettie

Lees meer
12 jaren 4 maanden geleden #57575 door Annemarie
Dat van die zoon had ik - eerlijk waar - gelezen hoor. Maar dat over die kleindochter niet en dat vond ik ook wel een leuk weetje. Heerlijk toch dat meerdere generaties van een familie met deze mooie verhalen bezig zijn! Het lijkt inderdaad Leestafel wel. :)

<t></t>

Tijd voor maken pagina: 0.643 seconden