Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Jaap ter Haar - Het wereldje van Beer Ligthart 10+

Lees meer
13 jaren 2 maanden geleden #52374 door dettie
Beer Lighthart wordt blind door een stom, akelig ongeluk. Het boek begint met het moment dat hij met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht wordt. Daarna volgen de dagen dat hij veel pijn heeft en begint te beseffen dat er iets mis is met zijn ogen. Gelukkig helpt de lieve zuster Wil hem om door te gaan.

Lees verder www.leestafel.info/j-ter-haar

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 2 maanden geleden #52375 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Jaap ter Haar - Het wereldje van Beer Ligthart 10+
Jaap ter Haar vind ik een geweldige kinderboekenschrijver. Als kind was ik verzot op Lotje.

<t></t>

4 jaren 11 maanden geleden #99055 door
Ik kan me nog herinneren dat ik de boeken van Ernstjan en Snabbeltje las. Ik moet er nu aan denken, omdat ik onder andere de zorg voor 2 eendjes heb.

Lees meer
4 jaren 11 maanden geleden #99056 door marjo
De zorg voor twee eendjes! Hoe komt dat zo?

4 jaren 11 maanden geleden #99057 door
Ik zorg voor katten van mensen die op vakantie zijn. Een van de families waar ik voor de katten zorg, hadden ook al kippen, op dit moment 3 en nu zijn er 2 eendjes bij gekomen. Ik meen dat ze deze als kuikentjes van een leerling hebben gekregen. Ze doceren beide namelijk aan het conservatorium in Den Haag.

Lees meer
4 jaren 11 maanden geleden #99061 door marjo
O, niet bij jou thuis dus!

Tijd voor maken pagina: 0.413 seconden