Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Danique Gimbrère en Anne Swartjes: Tijgerlelie (debuut) 14+

Lees meer
14 jaren 10 maanden geleden #40042 door Annemarie
Een heel aardig debuut van twee zeventien-jarige meiden. Wie weet wat de toekomst zal gaan brengen.

Lees meer: www.leestafel.info/d-gimbrere-a-a-swartjes

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 10 maanden geleden #40043 door marjo
Wat jij aan het einde zegt, dacht ik ook in het begin toen ik je verslag las. Waarom is het niet gewoon Nederlands?

Maar alles wat je elders haalt is lekkerder, zullen ze denken.

Waren de foutjes taal- of tikfouten?

Lees meer
14 jaren 10 maanden geleden #40044 door Annemarie
De foutjes waren taalfouten. Er stond bijvoorbeeld iets van: "Hij trok het blikje sissend open." Dan is het net alsof de jongen sissende geluiden maakte in plaats van het blikje. Misschien heel pietluttig maar dat vind ik niet mooi.

<t></t>

Lees meer
14 jaren 10 maanden geleden #40045 door dettie

Het verhaal leest als een roman om aan het eind ineens over te gaan in een soort van sciencefiction.

O daar heb ik een enorme hekel aan. Tenzij het heel geloofwaardig gebracht wordt. Maar ik vind het echt een afknapper als een verhaal ineens zo'n wending krijgt. Kennelijk was het van het begin af aan wel de bedoeling en was het geen lapmiddel om er eind aan te breien. Ik heb zo m'n vermoedens over Lilly maar zal het hier niet vertellen.

En die sissende jongen/blikje daar stoor ik me ook aan. Je zou zomaar familie van me kunnen zijn :D

Dettie

Lees meer
14 jaren 10 maanden geleden #40046 door Annemarie
Eigenlijk dacht ik dat aan het einde zou blijken dat Lily een verhaal had als Natascha Kampusch. Dat ze daarom zo wereldvreemd en onaangepast zou zijn. Dat had ik wel een aardige wending gevonden. Dat ze na jaren opsluiting langzaam het gewone leven moest leren kennen.

Maar dat was het dus niet....

<t></t>

Lees meer
14 jaren 10 maanden geleden #40051 door marjo
Ben ik ook familie dan? Als we maar ver genoeg terug gaan hè. Wat was dat ook al weer laatst dat Europeanen allemaal afstamden van die ene stam, hadden ze via DNA gevonden..

Tijd voor maken pagina: 0.428 seconden