Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Boudewijn de Groot, Jaco vd Steen & Mark Janssen - Soms als ik een vlinder zie 7+

Lees meer
3 jaren 9 maanden geleden #103326 door dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
3 jaren 9 maanden geleden #103336 door marjo
Er is alleen een qr-code? Geen site of cd?

Lees meer
3 jaren 9 maanden geleden #103344 door dettie
Er staat een link in de recensie met de verwijzing naar de liedjes dus je kunt ze wel beluisteren op een andere manier. (naar beneden scrollen als je de link aangeklikt hebt).

Alleen de eerste druk – een limited edition van drieduizend exemplaren – is voorzien van cd, een echt collector’s item dus.

De daaropvolgende drukken bevatten voor in het boek een qr-code naar de playlist op Spotify (die staat natuurlijk óók in de eerste druk).

De eerste druk – een limited edition van drieduizend exemplaren – is voorzien van cd, een echt collector’s item dus. Wees er snel bij, want op is op!

De daaropvolgende drukken bevatten voor in het boek een qr-code naar de playlist op Spotify (die staat natuurlijk óók in de eerste druk).

De rechtstreekse link naar youtube is hier www.youtube.com/watch?v=5EKaNz4Xr4c&list...uvhzvbn6J4_hJSZgVW1G

maar dat zie je dus ook in de link in de recensie.

Dettie

Lees meer
3 jaren 9 maanden geleden #103349 door marjo
Tja, ik houd er niet van om dat online te doen. Ik had graag de cd.

Lees meer
3 jaren 9 maanden geleden #103351 door dettie
Maar als je de link van you tube aanklikt heb je hetzelfde principe, dan hoor je ook alles. Of je nu een CD in de speler stopt of you tube aanzet, het is ene korte handeling,

Dettie

Lees meer
3 jaren 9 maanden geleden #103357 door marjo
Ik weet het, ik weet het. Maar het gebeurt wel op verschillende geluidsdragers, en voor de computer of telefoon moet ik dat met de koptelefoon luisteren. Dat is niet fijn.

Tijd voor maken pagina: 0.452 seconden