Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Lily Murray & Anna Albero - 50 helden die de wereld mooier hebben gemaakt (non-fictie tot 12 jr)

Lees meer
6 jaren 8 maanden geleden #92199 door dettie
In dit boek wordt iedereen geëerd, allemaal krijgen ze een beker voor hun fantastische prestaties. En niet omdat ze hard hebben gelopen of ver kunnen zwemmen of uren lang paal hebben gezeten. Nee het gaat om mensen die anders dan andere mensen konden of durfden te zijn.

Lees verder www.leestafel.info/lily-murray

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 7 maanden geleden #92200 door marjo
Anning ken ik wel. Er is vast een boek over haar geschreven, anders zou ik niet weten hoe. Maar dit lijkt me wel een apart boek!

Lees meer
6 jaren 7 maanden geleden #92206 door dettie
Zit al in de doos voor Marjo.

Dettie

Lees meer
6 jaren 7 maanden geleden #92212 door marjo

Lees meer
6 jaren 6 maanden geleden #92896 door marjo
Ik heb wel een opmerking: het was een nog mooier boek geweest als de illustraties mooier waren. Die vind ik eigenlijk niet zo geslaagd. De tekst is prima, de informatie is duidelijk, maar je wil als jonge lezer ook iets moois zien.

Ik denk dat dit boek alleen voor kinderen is die geïnteresseerd zijn in 'helden'. Om zomaar te pakken, en dan door te kijken en hier en daar stukjes te lezen die interesse wekken, dat kan dit boek niet ben ik bang.

Lees meer
6 jaren 6 maanden geleden #92900 door dettie
Zelf houd ik wel van deze tekenstijl. Wat vind je er niet zo mooi aan Marjo?

Ik snap niet zo goed wat je bedoelt met 'dat kan dit boek niet'. Je kunt het toch wel zomaar pakken en her en der stukjes lezen?

Per twee bladzijden staat er over de helden geschreven en je kunt dan elke keer een of twee verhaaltjes lezen. Dus waarom kun je het dan niet zomaar pakken?

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.483 seconden