Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

J.D. Robb - Vermoorde harten

Lees meer
10 jaren 6 maanden geleden #72022 door Annemarie
J.D. Robb - Vermoorde harten werd gestart door Annemarie
Voor inspecteur Eve Dallas telt elk mens mee. Ze weet wel dat niet iedereen gered kan of wil worden maar ze doet haar uiterste best om elk mens gelijk te behandelen. Wanneer een vermoorde zwerver wordt gevonden, beseft ze dat niet iedereen haar opvatting deelt. Op de plaats delict komt het bijna tot een handgemeen met ene Bowers. Deze politiedame vindt het niet nodig de moord nader te onderzoeken. Eve berispt haar. Ze weet niet dat haar verwijtende woorden haar duur zullen komen te staan.

Lees verder: thrillers-leestafel.info/j-d-robb

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

10 jaren 6 maanden geleden #72023 door
Beantwoord door in topic Re: J.D. Robb - Vermoorde harten
De plot klinkt interessant, helaas zorgt de rest van de bespreking er voor dat ik toch de nodige reserves heb. Ik heb niet veel met thrillers die zich in een nabije toekomst afspelen en erotiek vind ik een overbodig bestanddeel voor elk boek.

Lees meer
10 jaren 6 maanden geleden #72027 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: J.D. Robb - Vermoorde harten
Beide dingen elementen die jij afkeurt, vormen juist de kracht van dit boek. De futuristische gedeeltes zijn erg leuk uitgedacht en de erotiek (hoewel het ook echt wel iets minder kan) doorbreekt de spanning een beetje. Het houdt het wat luchtiger allemaal.

<t></t>

10 jaren 6 maanden geleden #72028 door
Beantwoord door in topic Re: J.D. Robb - Vermoorde harten
Erotiek, nee bedankt. En futurisme vind ik eigenlijk alleen leuk in science fiction, dat ik nauwelijks nog lees of in een boek als De Cirkel.

Lees meer
10 jaren 6 maanden geleden #72029 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: J.D. Robb - Vermoorde harten
Van mij hoef je ook niet hoor. Dit is geen literair kunstwerk maar gewoon ontspannend leesvoer. Ik vind dit wel aardig als tussendoortje.

<t></t>

Lees meer
10 jaren 6 maanden geleden #72156 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: J.D. Robb - Vermoorde harten
Bijzonder dat alle titels van de boeken die je gelezen hebt met vermoord of vermoorde begint.

Vermoord uit wraak

Vermoorde liefde en

Vermoorde harten.

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.388 seconden