Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

T.R. Richmond - Wat ze naliet

Lees meer
10 jaren 7 maanden geleden #71252 door Annemarie
T.R. Richmond - Wat ze naliet werd gestart door Annemarie
De dood van de vijfentwintigjarige Alice Salmon veroorzaakt een schokgolf onder familie, vrienden en bekenden. Wie verwacht er immers dat zo’n jonge vrouw onverwacht sterft? Alice was een bruisende persoonlijkheid. Ze zat vol plannen voor de toekomst en had een lieve vriend. Ook op haar werk ging het haar voor de wind. Alice zou het als journalist nog ver hebben geschopt.

Lees verder: www.thrillers-leestafel.info/t-r-richmond

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 7 maanden geleden #71253 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: T.R. Richmond - Wat ze naliet
Apart boek zo te lezen. Zelf vind ik het vaak vervelend lezen als er mailtjes, berichtjes, briefjes e.d. in een boek afgedrukt staan. Ze halen me uit het verhaal. Er zijn maar weinig schrijvers die zich dit soort toevoegingen kunnen permitteren, het moet zijn nut hebben, iets aan het verhaal toevoegen maar vooral moet het de spanning niet onderbreken.

Dettie

Lees meer
10 jaren 7 maanden geleden #71254 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: T.R. Richmond - Wat ze naliet
Ja, zeker apart. In dit verhaal zijn het natuurlijk geen toevoegingen, het is het verhaal. En ik vind het ook niet altijd even prettig lezen. Toch is het ook wel weer knap gedaan. Het is als het ware een dossier waar alles wat over iemand bekend is, instaat. Door de verschillende perspectieven ontstaat er een heel uitgebreid beeld van het overleden meisje en haar omgeving terwijl tegelijkertijd de omstandigheden die tot haar dood hebben geleid ontrafeld worden. Toch heb ik liever een "gewoon" verhaal.

<t></t>

Lees meer
10 jaren 7 maanden geleden #71260 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: T.R. Richmond - Wat ze naliet
Wij zijn niet van deze tijd, dames...

Lees meer
10 jaren 7 maanden geleden #71261 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: T.R. Richmond - Wat ze naliet
Dat zal het zijn! :)

<t></t>

10 jaren 7 maanden geleden #71263 door
Beantwoord door in topic Re: T.R. Richmond - Wat ze naliet
De bespreking maakt me nieuwsgierig, hoewel ik misschien ook liever een gewoon verhaal heb.

Tijd voor maken pagina: 0.387 seconden