- Ontvangen bedankjes 0
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Niets voor mij dus. Ik moet niet veel hebben van boeken waarin de 'held' zelf moorden pleegt.Annemarie schreef : IJskoud is het vierde deel in de Jessica Haider-serie. Opnieuw is de bikkelharde politievrouw Jessica Haider in haar vrije tijd een meedogenloze moordenaar.
Lees mijn recensie hier: www.leestafel.info/corine-hartman
Ja, maar iemand die min of meer besluit het recht in eigen hand te nemen en mensen maar vermoord omdat de een of andere organisatie zegt dat ze vermoord moeten worden, is wat mij betreft geen hoofdfiguur in een boek dat ik zou willen lezen.Annemarie schreef : Ze is absoluut geen lieverdje en het gaat er af en toe hard aan toe. Daar moet je inderdaad wel van houden. Het feit dat ze ook een rouwende moeder is, biedt een mooi tegengewicht.
Ja, maar iemand die min of meer besluit het recht in eigen hand te nemen en mensen maar vermoord omdat de een of andere organisatie zegt dat ze vermoord moeten worden, is wat mij betreft geen hoofdfiguur in een boek dat ik zou willen lezen.Renate schreef : Ze is absoluut geen lieverdje en het gaat er af en toe hard aan toe. Daar moet je inderdaad wel van houden. Het feit dat ze ook een rouwende moeder is, biedt een mooi tegengewicht.
Ja, maar iemand die min of meer besluit het recht in eigen hand te nemen en mensen maar vermoord omdat de een of andere organisatie zegt dat ze vermoord moeten worden, is wat mij betreft geen hoofdfiguur in een boek dat ik zou willen lezen.Annemarie schreef : Ze is absoluut geen lieverdje en het gaat er af en toe hard aan toe. Daar moet je inderdaad wel van houden. Het feit dat ze ook een rouwende moeder is, biedt een mooi tegengewicht.
Copyright © 2026 leestafel.info
Niets van deze site mag ter publicatie worden overgenomen.
Indien nodig kunt u contact opnemen met de beheerder van Leestafel, e-mail: Dettie@leestafel.info
Inloggen