Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Corine Hartman - IJskoud

Lees meer
11 jaren 8 maanden geleden #62721 door Annemarie
Corine Hartman - IJskoud werd gestart door Annemarie
IJskoud is het vierde deel in de Jessica Haider-serie. Opnieuw is de bikkelharde politievrouw Jessica Haider in haar vrije tijd een meedogenloze moordenaar.

Lees mijn recensie hier: www.thrillers-leestafel.info/corine-hartman

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

11 jaren 8 maanden geleden #62727 door
Beantwoord door in topic Re: Corine Hartman - IJskoud

Annemarie schreef : IJskoud is het vierde deel in de Jessica Haider-serie. Opnieuw is de bikkelharde politievrouw Jessica Haider in haar vrije tijd een meedogenloze moordenaar.

Lees mijn recensie hier: www.leestafel.info/corine-hartman

Niets voor mij dus. Ik moet niet veel hebben van boeken waarin de 'held' zelf moorden pleegt.

Lees meer
11 jaren 8 maanden geleden #62728 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Corine Hartman - IJskoud
Ze is absoluut geen lieverdje en het gaat er af en toe hard aan toe. Daar moet je inderdaad wel van houden. Het feit dat ze ook een rouwende moeder is, biedt een mooi tegengewicht.

<t></t>

11 jaren 8 maanden geleden #62735 door

Annemarie schreef : Ze is absoluut geen lieverdje en het gaat er af en toe hard aan toe. Daar moet je inderdaad wel van houden. Het feit dat ze ook een rouwende moeder is, biedt een mooi tegengewicht.

Ja, maar iemand die min of meer besluit het recht in eigen hand te nemen en mensen maar vermoord omdat de een of andere organisatie zegt dat ze vermoord moeten worden, is wat mij betreft geen hoofdfiguur in een boek dat ik zou willen lezen.

Lees meer
11 jaren 8 maanden geleden #62736 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Corine Hartman - IJskoud

Renate schreef : Ze is absoluut geen lieverdje en het gaat er af en toe hard aan toe. Daar moet je inderdaad wel van houden. Het feit dat ze ook een rouwende moeder is, biedt een mooi tegengewicht.

Ja, maar iemand die min of meer besluit het recht in eigen hand te nemen en mensen maar vermoord omdat de een of andere organisatie zegt dat ze vermoord moeten worden, is wat mij betreft geen hoofdfiguur in een boek dat ik zou willen lezen.

Het is iets minder zwart-wit dan dat maar ik begrijp je helemaal. Deze serie lees ik zelf graag maar soms mijd ik wel andere boeken met eenzelfde thema.

<t></t>

11 jaren 8 maanden geleden #62750 door

Annemarie schreef : Ze is absoluut geen lieverdje en het gaat er af en toe hard aan toe. Daar moet je inderdaad wel van houden. Het feit dat ze ook een rouwende moeder is, biedt een mooi tegengewicht.

Het is iets minder zwart-wit dan dat maar ik begrijp je helemaal. Deze serie lees ik zelf graag maar soms mijd ik wel andere boeken met eenzelfde thema.
Ik begrijp op zich wel dat het misschien niet zo zwart-wit is, maar een 'held' die mensen vermoord, hoe fraai de redenen ook mogen zijn, is wat mij betreft iemand die gewoon achter de tralies thuishoort en niet bij de politie. We hebben nog altijd te maken met een rechtstaat, ook al kan die z'n fouten hebben, dit kan nooit een excuus zijn om het recht daarom maar in eigen hand te nemen.

Tijd voor maken pagina: 0.415 seconden