Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Jason Mott - De Teruggekeerden

Lees meer
12 jaren 10 maanden geleden #54040 door Joanazinha
Jason Mott - De Teruggekeerden werd gestart door Joanazinha
Via NotJustAnyBook werden (veel) lezers gezocht om dit boek vooruit te lezen. Ik heb even geaarzeld om me aan te melden, maar ben blij dat ik het heb gedaan!

Van de achterkant van het boek: Op een zonnige dag in augustus 1966 verdrinkt de achtjarige Jacob, zoon van Lucille en Harold Hargrave. Bijna vijftig jaar later staat hij voor hun deur, blakend van gezondheid, nog steeds acht jaar oud. En Jacob is niet de enige die is teruggekeerd uit de dood. Overal in de wereld duiken de Teruggekeerden op, en al gauw zijn het er zo veel dat steeds meer mensen zich bedreigd voelen. Niemand begrijpt waarom het gebeurt, hoe het mogelijk is. Maar één ding is zeker: in de chaos die volgt zal iedereen uiteindelijk een keuze moeten maken.

Mijn conclusie: Ondanks de heftige thema's heeft de auteur een prachtig, toegankelijk en vlot leesbaar boek geschreven, dat leest als een spannende roman. Sfeertekening, karakters, plot; het past allemaal naadloos in elkaar.

zie www.thrillers-leestafel.info/jason-mott

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 10 maanden geleden #54049 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Jason Mott - De Teruggekeerden
Ik heb het bij de spannende boeken gezet Joananzinha, het staat te boek als literaire thriller.

Dettie

Lees meer
12 jaren 10 maanden geleden #54050 door Joanazinha
Beantwoord door Joanazinha in topic Re: Jason Mott - De Teruggekeerden
Prima, dank je Dettie! Ik vind het persoonijk niet echt een thriller, maar het past in diverse categorieën.

Lees meer
12 jaren 10 maanden geleden #54062 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Jason Mott - De Teruggekeerden
Ik heb het staan, dus kan er straks ook over oordelen.

Lees meer
12 jaren 10 maanden geleden #54071 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Jason Mott - De Teruggekeerden
Het klinkt goed. Het doet me denken aan een heel spannend Scandinavisch boek dat ik eens las. Ik kan maar niet op de titel komen. Door een bepaalde gebeurtenis kwamen de doden tot leven en die keerden terug naar huis. Het riep ook de vraag op of de mensen daar nu wel zo blij mee moesten zijn. Op een gegeven moment werden al die mensen ergens ondergebracht en volgens mij was die locatie ook de titel van het boek.

<t></t>

Lees meer
12 jaren 10 maanden geleden #54254 door Johanna
Beantwoord door Johanna in topic Re: Jason Mott - De Teruggekeerden
Ik heb een keer een serie op de tv gezien, de beschrijving van het boek zou ook de beschrijving van die serie kunnen zijn. Ik heb alleen geen idee hoe de serie heette en wanneer ik hem gezien heb.

<t></t>

Tijd voor maken pagina: 0.523 seconden