Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Eriksson & Sundquist - Het Kraaienmeisje

Lees meer
14 jaren 5 maanden geleden #43167 door Annemarie
Eriksson & Sundquist - Het Kraaienmeisje werd gestart door Annemarie
“Aan hoeveel lijden kan een mens anderen blootstellen voordat hij zelf geen mens meer is en een monster wordt”

Lees het verslag: www.thrillers-leestafel.info/eriksson-en-sundquist

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 5 maanden geleden #43173 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Eriksson &amp; Sundquist - Het Kraaienmeisje
Je wilt nog meer? Goh, ik kan veel hebben, maar bij dit zeg ik toch: laat u maar!

Lees meer
14 jaren 5 maanden geleden #43175 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Eriksson &amp; Sundquist - Het Kraaienmeisje
Twee boeken over hetzelfde onderwerp zal ook vast wel niet. Ik ben dus wel benieuwd welk thema het volgende boek zal hebben. Ik vind dit onderwerp ook heel heftig hoor maar toch heb ik liever dat erover geschreven wordt, en over de gevolgen, dan dat het een taboe blijft.

<t></t>

Lees meer
12 jaren 5 maanden geleden #56519 door Inge
Beantwoord door Inge in topic Re: Eriksson &amp; Sundquist - Het Kraaienmeisje
Ik heb net het kraaienmeisje uit. waw, gelukkig was ik zo nu en dan verplicht om het boek weg te leggen om de wasmachine te gaan legen.

In het begin had ik het een beetje moeilijk met de overgang van de verschillende hoofdstukken.

Ik ben benieuwd waar het 2de deel van de trilogie naar toe gaat. Volgende week maar deel 2 halen in de bib.

10 jaren 9 maanden geleden #69982 door
Ik ben hier nu in bezig en ik moet zeggen dat ik de besprekingen misschien liever niet gelezen had. Nu weet ik eigenlijk iets te veel over het verhaal. De bibliotheek heeft in ieder geval ook de andere boeken. Met een beetje geluk kan ik ze dus de volgende keer uit de bibliotheek halen.

Lees meer
10 jaren 9 maanden geleden #69986 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Eriksson &amp; Sundquist - Het Kraaienmeisje
Dat is het nadeel inderdaad met een trilogie. In deel twee en drie verklap je dingen over het vorige deel/de vorige delen. Toch heb ik zoveel mogelijk nog niet verteld hoor dus je stuit vast en zeker nog op dingen die je niet had verwacht. Veel leesplezier!

<t></t>

Tijd voor maken pagina: 0.456 seconden