Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

C.J. Sansom - Kloostermoord

Lees meer
14 jaren 5 maanden geleden #42688 door Joanazinha
C.J. Sansom - Kloostermoord werd gestart door Joanazinha
Hoofdpersoon in Kloostermoord is de gebochelde advocaat Matthew Shardlake, die door Lord Cromwell in 1537 naar het klooster in Scarnsea wordt gestuurd om de moord op gezant Robert Singleton te onderzoeken. Het is de tijd van de reformatie; Henry VIII heeft gebroken met de katholieke kerk en staat op het punt om alle kloosters te ontmantelen. Singleton was naar Scarnsea gestuurd om de akte van overgave te laten tekenen, maar voor het zover kon komen werd hij vermoord.

C.J. Sansom schrijft in een aangename, vlot lezende stijl. Kloostermoord is meer een historisch detectiveverhaal dan een superspannende thriller, met goede aandacht voor de uitwerking van plot en personages en een onthutsend inkijkje in het middeleeuwse kloosterleven.

lees verder www.thrillers-leestafel.info/cj-sansom/

Joanazinha

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 5 maanden geleden #42689 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: C.J. Sansom - Kloostermoord
oei ik ga gauw eens naar dat onthutsende kijkje kijken!

Dettie

Lees meer
14 jaren 5 maanden geleden #42698 door dettie
Kijk dat lijkt me nou wel wat. Voor in de verre toekomst, eerst hier nog een stapel 'wegwerken'

Dettie

Lees meer
14 jaren 5 maanden geleden #42702 door Joanazinha
Beantwoord door Joanazinha in topic Re: C.J. Sansom - Kloostermoord
Ja Dettie, ik denk dat dit boek ook wel iets voor jou zal zijn. Heb je sowieso belangstelling? Dan reserveer ik het boek voor jou en neem ik het mee naar Castricum. Anders gaat het zijn eigen weg zoeken.

Joanazinha

Lees meer
14 jaren 5 maanden geleden #42703 door dettie
ja ik heb belangstelling en 1 juli is nog een eindje weg... Maar als je het wilt ringen of zo dan moet je het natuurlijk doen als ik maar onderaan kom te staan.

Dettie

Lees meer
14 jaren 5 maanden geleden #42704 door Joanazinha
Beantwoord door Joanazinha in topic Re: C.J. Sansom - Kloostermoord
Nee hoor; ik ga het niet ringen. Het is te dik voor de brievenbus en om opengeslagen verzonden te worden vind ik een beetje jammer voor dit mooie boek. Ik reserveer hem voor je en neem hem 1 juli voor je mee. Wat jij er vervolgens mee doet mag je helemaal zelf weten ;) .

Tot dan! :D

Tijd voor maken pagina: 0.444 seconden