Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Faye Kellerman - De vergetenen (samenleesboek feb/mrt 2008)

Lees meer
18 jaren 5 maanden geleden #21270 door Joanazinha
Vandaag dit boek gelezen; het was weer een prima boek van Faye Kellerman. Dit boek is deel van een serie over de politieman Peter Decker en zijn vrouw Rina Lazaris. Beiden zijn orthodox joods en tijdens het lezen van de boeken uit de serie kom je ook veel te weten over de orthodox joodse tradities. En daarnaast zijn het ook nog prima spannende detectives!

Lees verder, klik hier www.thrillers-leestafel.info/faye-kellerman

Joanazinha
Laatst bewerkt doorJoanazinha.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
18 jaren 5 maanden geleden #21272 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Dat moet een boek zijn dat je snel leest..
Laatst bewerkt doormarjo.

Lees meer
18 jaren 5 maanden geleden #21276 door Joanazinha
Beantwoord door Joanazinha in topic Re: bericht

Marjo schreef : Dat moet een boek zijn dat je snel leest..

Zeker als je herstellend van een klein griepje thuis bent :lol: . Morgen weer aan het werk na een paar ziektedagen.

En inderdaad; het leest - voor mij in elk geval - lekker vlot weg. Maar dat vind ik sowieso van de boeken van Faye Kellerman: leuk, spannend en leest makkelijk weg. Maar ook zeer interessant door de toevoeging van informatie over het orthodox joodse geloof van het gezin Decker.
Laatst bewerkt doorJoanazinha.

Lees meer
18 jaren 4 maanden geleden #21758 door marjo
Dit boek ga ik niet verder lezen. Ik heb het drie keer geprobeerd, kom steeds een stukje verder, maar het verhaal boeit me niet.

Lees meer
18 jaren 4 maanden geleden #21762 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Omdat het een van een serie is Marjo? Of omdat het verhaal zelf niet goed/leuk/mooi is?

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
18 jaren 4 maanden geleden #21768 door marjo
Dat het een serie is moet in dit geval geen verschil maken, want het is het eerste boek dat ik daarvan probeer te lezen. Als ik nu denk aan het boek van Daniel Hecht, dat pakt meteen, ik was nieuwsgierig hoe het verder zou gaan.

Dat is bij dit boek van Kellerman dus niet het geval. Drie keer geprobeerd, en steeds weer merk ik dat ik er mijn aandacht niet bij kan houden. Het is te vlak, denk ik. Er zal nog wel ergens spanning komen, maar ik heb geen geduld. Bij een thriller/spannend boek moet dat er al op de eerste pagina's zijn vind ik.

Tijd voor maken pagina: 0.390 seconden