Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Kate Mosse: Het verloren labyrint (samenleesboek november)

Lees meer
18 jaren 8 maanden geleden #19349 door Joanazinha
Ik heb het boek inmiddels in huis; had hem gereserveerd bij de bieb die hem erg vlot beschikbaar had. Het is een lekkere dikke pil, maar hij blijft nog heel eventjes op de stapel liggen. Wellicht dat ik er volgende week aan toe kom. Ach, de maand is nog jong! :lol:
Laatst bewerkt doorJoanazinha.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
18 jaren 8 maanden geleden #19350 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Ik schrok al..heeft nu al iemand dat boek uit, dacht ik.

Hier is hetzelfde aan de hand: het ligt er maar moet even wachten..
Laatst bewerkt doormarjo.

Lees meer
18 jaren 8 maanden geleden #19351 door irene
Beantwoord door irene in topic Re: bericht
Eenmaal begonnen, dan ben je zo verkocht. Ik heb het boek indertijd in een adem uitgelezen. Het is weer eens uitgeleend, (voor de zoveelste keer).

Veel leesplezier allen!

groetjes, irene
Laatst bewerkt doorirene.

Lees meer
18 jaren 7 maanden geleden #19637 door Joanazinha
Beantwoord door Joanazinha in topic Re: bericht
Vanavond in begonnen. Eigenlijk te moe om te lezen, maar toch een paar hoofdstukken gelezen. Met moeite het boek weggelegd, want ik wil toch eigenlijk echt wel naar bed.... Spannend vanaf de eerste letter. Nu de rest nog :D (nou ja, niet nu, morgen weer een stuk!)
Laatst bewerkt doorJoanazinha.

Lees meer
18 jaren 7 maanden geleden - 18 jaren 7 maanden geleden #19741 door Joanazinha
Beantwoord door Joanazinha in topic Re: bericht
Vanavond ademloos uitgelezen.... Wat een mooi, spannend boek. Prachtig ook die overgangen tussen heden en verleden. Hoewel op het eind noch Alice noch Alaïs goed uit de verf kwamen. De laatste hoofdstukken werden min of meer afgeraffeld, naar mijn idee, om tot een logisch einde te komen. In sneltreinvaart gebeuren er ineens een heleboel dingen en wordt er heel veel over de lezer uitgestort. Zoals de samenvatting van de laatste 30 jaar van Alaïs' wedervaren, verteld door Sajhë. En ik mis de afhandeling van nogal wat losse eindjes volgens mij, maar daarvoor zal ik vanavond (19/11) toch het laatste hoofdstuk nog eens overlezen.

Afgezien daarvan vond ik het een heerlijk boek, goed voor een lekker weekend lezen. In het grote archief zit al een goede recensie van het boek. Ik zal eens op Wikipedia kijken om meer te weten te komen over de Katharen; gek, in meerdere boeken ben ik de Katharen al tegengekomen, maar zelden helder uitgewerkt.... Was dit de voorloper van het protestantisme? Dat ga ik nog maar eens uitzoeken, denk ik.
Laatst bewerkt 18 jaren 7 maanden geleden doorJoanazinha.

Lees meer
18 jaren 7 maanden geleden #19744 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Laatst bewerkt doordettie.

Tijd voor maken pagina: 0.544 seconden