Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Daniel Hecht: Geestdrift

Lees meer
19 jaren 2 maanden geleden #15608 door marjo
Daniel Hecht: Geestdrift werd gestart door marjo
Flaptekst:

Het grote huis staat eenzaam op de heuvel. Het ziet er vredig uit, maar binnen is alles met ongekende geweldadigheid gesloopt. De streek eromheen wordt geplaagd door een serie verdwijningen en sterfgevallen.

Paul Skoglund lijdt aan het Tourette-syndroom, een hersenziekte die bizarre tics en onwillekeurige uitbarstingen veroorzaakt. Mede door zijn aandoening zit hij zonder werk. Met zijn onafhankelijke vriendin Lia en een plaatselijke politieman ontdekt Paul een verband tussen het huis, de verdwijningen en vaag herinnerde flarden van zijn eigen jeugd...

Geestdrift is een literaire thriller van een grote intensiteit. Daniel Hecht duikt diep in de schaduwkant van onze hersenen en onze menselijke aard. Dit debuut, rijk aan neurologische en psychologische details, mondt uit in een huiveringwekkende climax die beangstigende vragen oproept over het wezen van het menselijk bestaan.

Ik had de pocketuitgave, heel kleine lettertjes. Dat betekent dat ik in bed niet kan lezen, en dat vond ik eigenlijk heel vervelend, want ik wilde doorlezen, doorlezen, het was spannend en boeiend..

En toen kwam de uitleg, want het was niet zomaar een ontknoping, het waren pagina's uitleg. Dat brak de spanning.

Die kwam een beetje terug bij de echte ontknoping, maar als je dan als lezer zoals ik dus, erg twijfelt of dat allemaal wel mogelijk is, dan blijf je toch met een onbevredigd gevoel achter.
Laatst bewerkt doormarjo.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
19 jaren 2 maanden geleden #15698 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Heeft niemand anders het gelezen?

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
19 jaren 2 maanden geleden #15701 door kim
Beantwoord door kim in topic Re: bericht
Ik heb het nog niet gelezen, maar ben dat wel nog van plan.

Kim
Laatst bewerkt doorkim.

Lees meer
19 jaren 2 maanden geleden #15703 door bianca
Beantwoord door bianca in topic Re: bericht
Jaren geleden heb ik ooit geprobeerd dit boek te lezen. Ik heb het boek nooit uitgelezen, ik kwam er niet door heen. Erg saai.

Mijn website over bookcrossing

www.bi-sa.nl/
Laatst bewerkt doorbianca.

19 jaren 2 maanden geleden #15716 door
Beantwoord door in topic Re: bericht
Ik heb het gelezen, maar was er niet erg enthousiast over.

Lees meer
19 jaren 2 maanden geleden #15735 door kim
Beantwoord door kim in topic Re: bericht
Oei Oei, niet zo'n positieve reacties...en ik moet nog beginnen aan dit boek :roll: .

Maar ik ben eigenlijk toch nog best benieuwd naar dit boek, benieuwd of ik jullie gelijk geef of niet ;) .

Groetjes, kim
Laatst bewerkt doorkim.

Tijd voor maken pagina: 0.424 seconden