Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Cynan Jones - Alles wat ik vond op het strand

Lees meer
3 jaren 5 maanden geleden #104196 door dettie
Voor mijn gevoel is dit literatuur...

Zie www.leestafel.info/cynan-jones

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
3 jaren 5 maanden geleden #104197 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Cynan Jones - Alles wat ik vond op het strand
Had jij Inham ook gelezen? Dat boeide me niet - te beschouwend, te traag - dus ik zou niet zo snel een volgende boek van deze schrijver kiezen.

Lees meer
3 jaren 5 maanden geleden #104202 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Cynan Jones - Alles wat ik vond op het strand
Nee, dit is het eerste boek van hem, maar ik wil er zeker meer lezen. Ik vond dit boek prachtig.

Dettie

Lees meer
3 jaren 5 maanden geleden #104203 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Cynan Jones - Alles wat ik vond op het strand
Berdine deelt vast je mening.

Lees meer
3 jaren 5 maanden geleden #104209 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: Cynan Jones - Alles wat ik vond op het strand
Ongetwijfeld. Het boek staat al sinds de aankondiging van verschijnen op mijn lijst. Tzum had deze week ook een goede recensie.

Lees meer
3 jaren 5 maanden geleden #104210 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Cynan Jones - Alles wat ik vond op het strand
Heb natuurlijk even bij Tzum gekeken.

Het is wel jammer dat het hele verhaal verraden wordt. Dat was juist zo moeilijk bij het recensie schrijven, omdat ik het niet wilde verraden.

Ik hoop dat je ervan geniet Berdine, alles wat gebeurd en wat de hoofdpersoon ziet, is echt zo mooi beschreven.

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.404 seconden