Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Boekenweek 2020

Lees meer
6 jaren 3 maanden geleden #93570 door marjo
Boekenweek 2020 werd gestart door marjo
En...hebben jullie aankopen gedaan in de boekenweek? Of nog plannen in die richting?

Ik heb de laatste Verhulst gekocht. Daar wordt heel lelijk over gedaan, dus ik ben benieuwd.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 3 maanden geleden #93572 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: Boekenweek 2020
Ja, ik heb "De reizen van Ólafur Egilsson, een 17e-eeuwse IJslander ontvoerd door moslimpiraten" gekocht. Een non-fictie boek.

Jammer genoeg heeft het niet veel zin om met de trein het boekenweekgeschenk te benutten. Er gaat steeds meer niet door. Ik verwacht ook eigenlijk dat de NS het gaat uitstellen o.i.d.

Ben benieuwd naar Verhulst.

Lees meer
6 jaren 3 maanden geleden #93574 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Boekenweek 2020
Denk je dat de NS uitstelt? Ik betwijfel het, het levert hen toch verder niets op?

En kreeg jij het geschenk ook bij een boek van een buitenlandse schrijver? Ik heb ook staan kijken bij de nieuwe Colum MacCann...

Lees meer
6 jaren 3 maanden geleden #93575 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: Boekenweek 2020
Ja het is toch bij de aankoop van een Nederlandstalig boek? Niet per se van een Nederlandstalige auteur.

Denk je dat die nieuwe Colum MacCann iets is? Erg fragmentarisch en nogal moeilijk denk ik.

Lees meer
6 jaren 3 maanden geleden #93576 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Boekenweek 2020
Ik weet niet of MacCann moeilijk is. Het onderwerp trekt me wel. Als we aan huis gekluisterd (ik trouwens niet, alles gaat door, alleen geen uitstapjes) worden de komende weken, is er tijd genoeg om daar eens aan te beginnen. Maar ik kom toch nog steeds geen boeken tekort...

Ik heb ooit een strenge boekenverkoopster meegemaakt die vond dat het echt een Nederlandstalig schrijver moest zijn. Sindsdien heb ik me daar aan gehouden. Dat is geen probleem, het zijn toch vooral de Nederlands schrijvende auteurs die ik volg.

En: ik las zojuist dat de vrij reizen dag inderdaad verschuift!

Lees meer
6 jaren 3 maanden geleden #93582 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Boekenweek 2020
Ik heb Rodaan Al Galidi - Hoe ik talent voor het leven kreeg gekocht. Over een asielzoeker die 9 jaar in een asielzoekerscentrum zat en dan alsnog afgewezen werd, (later is dat ingetrokken) Ben benieuwd.

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.436 seconden