Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

# Arie van den Bremer - Basisgids Composieten

Lees meer
7 jaren 11 maanden geleden #87290 door dettie
Arie van den Bremer is al van jongs af aan gefascineerd door planten. Hij weet uit ervaring dat determineren met een traditionele flora vaak lastig is. Daarom besloot hij zich toe te leggen op het fotograferen van planten en het vastleggen van basiskenmerken. Eerder schreef hij Basisgids korstmossen en Basisgids grassen.

Lees verder www.leestafel.info/arie-van-der-bremer

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 11 maanden geleden #87291 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: # Arie van den Bremer - Basisgids Composieten
Dat is nog een een interessant boekje! En nu met je wandelingen kun je dat goed gebruiken!

Lees meer
7 jaren 11 maanden geleden #87292 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: # Arie van den Bremer - Basisgids Composieten
ja he, ik ben er ook blij mee. Ben benieuwd of het me lukt!

dettie

Lees meer
7 jaren 11 maanden geleden #87293 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: # Arie van den Bremer - Basisgids Composieten
Uit ervaring weet ik dat het niet altijd meevalt. Maar misschien is dit boek wel heel erg duidelijk!

7 jaren 10 maanden geleden #87301 door
Ik dacht bij composieten eerlijk gezegd eerder aan materialen die samengesteld zijn uit verschillende materialen, met verschillende eigenschappen.

Lees meer
7 jaren 10 maanden geleden #87304 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: # Arie van den Bremer - Basisgids Composieten
ha ja, dat had ook gekund.

hier de link naar 'jouw' composieten Renate nl.wikipedia.org/wiki/Composiet_(materiaal)

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.547 seconden