Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Bruce Springsteen - Born to run

Lees meer
9 jaren 8 maanden geleden #78513 door dettie
Bruce Springsteen - Born to run werd gestart door dettie
Er waren al enkele goede biografieën over hem op de markt, met name die van Dave Marsh en Peter Ames Carlin, maar desalniettemin keken fans al tijden uit naar het verhaal van The Boss zélf en dat verscheen deze nazomer.

Lees verder www.leestafel.info/non-fictie

Willeke

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 8 maanden geleden #78518 door Willeke
Beantwoord door Willeke in topic Re: Bruce Springsteen - Born to run
Zo, dat ziet er goed uit zeg, Dylan en Springsteen broederlijk naast elkaar op de non-fictie pagina, dat zal Springsteen, groot Dylanliefhebber, tevredenstellen. :)

<t></t>

Lees meer
9 jaren 8 maanden geleden #78521 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Bruce Springsteen - Born to run
Wat een werk heb je ervan gemaakt, Willeke. En jij niet alleen: meneer Springsteen heeft zich ook behoorlijk uitgesloofd! Het lijkt me enorm moeilijk een boek over jezelf te schrijven.

<t></t>

Lees meer
9 jaren 8 maanden geleden #78522 door Willeke
Beantwoord door Willeke in topic Re: Bruce Springsteen - Born to run
Ha, ik had nog een 1-viertje meer tekst, dat heb ik met pijn in het hart terug weten te brengen tot dit :)

En ik ben een die-hard fan vanaf ( bijna) het eerste uur, ik heb zelden met zoveel plezier een recensie geschreven :)

Ik kan dan ook niet helemaal beloven dat hij objectief is.:)

Meneer Springsteen heeft inderdaad goed zijn best gedaan, er staat niet alles in, om gevoelens van anderen niet te schaden, maar wel veel.

Hij had zichzelf ten doel gesteld in dit boek zijn geest te tonen, en dat is denk ik aardig gelukt.

<t></t>

Lees meer
9 jaren 8 maanden geleden #78524 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Bruce Springsteen - Born to run
Dan is dit dus echter het ultieme koesterboek voor jou! Dat hij zo lang over het boek heeft gedaan, zegt ook al genoeg. Hij heeft niet zomaar alles eruit willen gooien maar zijn woorden weloverwogen gekozen. Het is natuurlijk ook een soort nalatenschap (voor over heeeeeeeeel veel jaren natuurlijk) dus je moet als artiest/onderwerp van het boek goed nadenken over wat je daar in wilt zetten.

<t></t>

9 jaren 7 maanden geleden #78536 door
Beantwoord door in topic Re: Bruce Springsteen - Born to run
Weer een boek dat ik zou willen lezen. Maar zien wanneer de bibliotheek het heeft.

Tijd voor maken pagina: 0.559 seconden