Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Han Wilmink - De smaak van de Amish

Lees meer
11 jaren 3 weken geleden #67780 door dettie
Han Wilmink - De smaak van de Amish werd gestart door dettie
De Amish zijn bij ons vooral bekend om hun sobere kleding, hun eenvoudige levensstijl zonder enige vorm van luxe en het gebruik van paard en wagen. Radio, televisie en internet wordt niet gebruikt. Veelal verbouwen ze hun eigen groenten en ook hebben ze hun eigen vee voor de slacht.

In de korte introductie van dit kookboek vertelt Han Wilmink dat de Amish al eeuwenlang deze zeer eigen levensstijl in stand houden. "Wat de anderen vinden, interesseert de Amish niet zo.

Lees verder www.leestafel.info/han-wilmink

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 3 weken geleden #67792 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Han Wilmink - De smaak van de Amish
Ja, het is een bijzonder volk. Soms is het net alsof ze tientallen jaren geleden zijn blijven steken. Toch heeft het soms ook wel voordelen denk ik zo: radio, televisie en internet bepalen toch wel echt ons leven.

Het lijkt me wel een bijzonder kookboek met veel smakelijke gerechten. Ik zat net te mopperen over alle paardenbloemen in het gras maar of ik die nu in een salade ga verwerken dat weet ik nog niet. ;)

<t></t>

Lees meer
11 jaren 3 weken geleden #67809 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Han Wilmink - De smaak van de Amish
Mmm. lekker...

Tijd voor maken pagina: 0.654 seconden