Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Jan Willem Wits - Eerste Hulp Bij Kloosterbezoek

Lees meer
11 jaren 11 maanden geleden #60825 door dettie
Informatiekit voor kloostergangers

Zie www.leestafel.info/jan-willem-wits

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 11 maanden geleden #60827 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Jan Willem Wits - Eerste Hulp Bij Kloosterbezoek
Boeiende recensie Dettie! Ik kan me best voorstellen dat een retraite trekt in een wereld waarin we omgeven worden door herrie en prikkels.

<t></t>

Lees meer
11 jaren 11 maanden geleden #60828 door dettie
Hè fijn dat je de recensie boeiend vindt, ik vond het moeilijk om niet teveel te vertellen maar toch wel zo dat over komt wat in het boek te lezen is.

dettie

Lees meer
11 jaren 11 maanden geleden #60829 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Jan Willem Wits - Eerste Hulp Bij Kloosterbezoek

Dettie schreef : Hè fijn dat je de recensie boeiend vindt, ik vond het moeilijk om niet teveel te vertellen maar toch wel zo dat over komt wat in het boek te lezen is.

dettie

Ja, dat heb ik ook wel eens met een boek. Dan zou ik er uren over kunnen praten en wil ik het liefst het verhaal tot in de kleinste details uit de doeken doen.

<t></t>

Lees meer
11 jaren 10 maanden geleden #60984 door Willeke
Beantwoord door Willeke in topic Re: Jan Willem Wits - Eerste Hulp Bij Kloosterbezoek
Een paar dagen klooster lijken me heerlijk, staat altijd nog wel op mijn wenslijst.

En dan lijkt me dit boek zeer informatief. Dat van al die verschillende gebeden wist ik ook niet zo precies.

<t></t>

Lees meer
11 jaren 10 maanden geleden #60998 door marjo
Waarschijnlijk ben ik dan toch 'katholieker' dan jullie, want ik ben geen verrassingen tegengekomen. Maar misschien zijn dat net de dingen die niet verteld hebt.

Tijd voor maken pagina: 0.554 seconden