Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

M. Woudenberg & P. Butler - Even met m'n hoofd in de vriezer

Lees meer
12 jaren 7 maanden geleden #55747 door dettie
Een boek over de overgang gezien vanuit de christelijke hoek... 'Wat moet ik me daarbij voorstellen?' was mijn eerste gedachte. Je bent in de overgang of niet en wat heeft al dan niet christelijk zijn daar nou mee te maken? Dat was naïef gedacht want het geloof heeft wel degelijk zijn invloed op hoe je de overgang al dan niet ervaart.

lees verder www.leestafel.info/mariette-woudenberg-a-petra-butler

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 7 maanden geleden #55749 door Annemarie
Nooit bij stilgestaan dat het geloof invloed kan hebben op hoe je de overgang ervaart. Wat een interessante recensie Dettie!

<t></t>

Lees meer
12 jaren 7 maanden geleden #55752 door dettie

Annemarie schreef : Nooit bij stilgestaan dat het geloof invloed kan hebben op hoe je de overgang ervaart.

ja bijzonder hè. Ik had ook iets sceptisch daarover, de overgang is toch de overgang, maar vanuit geloofsovertuigingen kun je wel voor dilemma's komen te staan of dingen niet doen die een niet-gelovige mogelijk wèl had gedaan.

Dettie

Lees meer
12 jaren 7 maanden geleden #55753 door Annemarie
Zeker bijzonder. Het plaats het in een heel ander perspectief en het is iets om rekening mee te houden.

<t></t>

Lees meer
12 jaren 7 maanden geleden #55754 door marjo
Wat het eerste woord is wat me te binnen schiet is, zal ik maar niet zeggen.

Al of niet gelovig zijn heeft invloed op alles wat je doet, het is een levenshouding.

Krijgen we nu ook boeken over gelovigen die ziek zijn of gaan scheiden, ik noem maar wat dwarsstraten...

Lees meer
12 jaren 7 maanden geleden #55757 door dettie
Die boeken zijn er al :D

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.485 seconden