Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Frank Flippo - Esoterie in begrijpelijke taal

Lees meer
12 jaren 9 maanden geleden #55115 door dettie
Esoterie staat momenteel erg in de belangstelling, maar wat is esoterie eigenlijk? Wat wordt er onder verstaan? Is het een geloof? Is het 'zweverig gedoe'?

Lees verder www.leestafel.info/archief/non-fictie-vo...n-begrijpelijke-taal

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 9 maanden geleden #55119 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Frank Flippo - Esoterie in begrijpelijke taal
Esoterie staat al voor zolang ik me bewust ben van de wereld in de belangstelling, nu eens positief, dan weer meer negatief. Ik denk dat het bij de mens hoort, bij het bewust worden van wie je nu eigenlijk bent. Je stelt vragen, en naar gelang de persoon die je bent zul je het een accepteren en het ander verwerpen.

Maar het klopt dat het soms moeite kost om daarbij de weg te vinden door al die terminologie. Dus: handig boek.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 9 maanden geleden #55121 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Frank Flippo - Esoterie in begrijpelijke taal
Ja je hebt gelijk dat esoterie al heel lang in de belangstelling staat. Ik bedoelde meer dat nu mensen zich meer boeken kunnen veroorloven en met tv en internet erbij is de belangstelling niet meer zo verborgen maar veel meer in het daglicht komen te staan. Het komt veel meer naar buiten.

ja heel handig boek en nog spotgoedkoop ook, zeker gezien de hoeveelheid informatie.

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 9 maanden geleden #55127 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Frank Flippo - Esoterie in begrijpelijke taal
Dat is nog eens een lovende recensie Dettie. Ik denk dat dit boek voor veel mensen een handig en duidelijk hulpmiddel is.

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 9 maanden geleden #55135 door minneman
Beantwoord door minneman in topic Re: Frank Flippo - Esoterie in begrijpelijke taal
Helemaal met de recensie eens - heb het boek gelezen! :)

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.628 seconden