Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Niels Coppes e.a. - Frans Ziegler Virtuoos fotograaf 1893-1939

Lees meer
13 jaren 6 maanden geleden #49453 door dettie
Niels Coppes/Marjan van Heteren/Mieke Jansen - Frans Ziegler Virtuoos fotograaf (1893-1939)

Franz Ziegler, interessante man die vooral bekend is om zijn foto's van...

zie www.leestafel.info/niels-coppes

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 6 maanden geleden #49460 door marjo
Hij heeft de ellende van de kunstkamer niet mee hoeven maken, dat is dan weer goed.

Lees meer
13 jaren 6 maanden geleden #49507 door WilV
Klinkt goed dit boek. Ik kende zijn foto's inderdaad beter dan zijn naam. Mooie recensie.

Lees meer
13 jaren 6 maanden geleden #49514 door dettie

WilV schreef : Klinkt goed dit boek. Ik kende zijn foto's inderdaad beter dan zijn naam. Mooie recensie.

Dank voor het compliment, de recensie wilde niet zo lukken en dat terwijl ik het een heel bijzonder boek vind. Heb eindeloos zitten schrappen en bijwerken en dacht het moet zo maar, en dan is zo'n compliment erg prettig!

Dettie

Lees meer
13 jaren 6 maanden geleden #49515 door marjo
Dat lees je er niet aan af, dat schrappen...maar ik ken het probleem!

Lees meer
13 jaren 6 maanden geleden #49517 door dettie

Marjo schreef : Dat lees je er niet aan af, dat schrappen...maar ik ken het probleem!

Je vindt het nog te lang?

Ik vind het moeilijk om korte recensies te schrijven, ik probeer het steeds weer maar het lukt me zelden tot nooit helaas.

Het was lastig omdat 3 mensen het boek hebben geschreven. Ieder een gedeelte. De een schreef de chronologie.

De ander schreef over de opleiding en gebruikte technieken en tentoonstellingen en lezingen die Ziegler organiseerde en de derde vertelde vrij uitgebreid over de hoffotografie. Ook stonden er heel veel foto's in het boek waar je eigenlijk ook meer over wilde vertellen. Dat vond ik lastig allemaal in één recensie te stoppen, die ook nog een beetje leesbaar moet zijn natuurlijk.

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.594 seconden