Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Nele Neuhaus - Vrienden voor altijd? (10+)

Lees meer
9 jaren 4 dagen geleden #82446 door marjo
Weer een nieuw boek over Charlotte een van de paardenmeisjes waar Neuhaus over schrijft.

Lees meer: www.leestafel.info/n-neuhaus

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 3 dagen geleden #82453 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: # Nele Neuhaus - Vrienden voor altijd? (10+)
Het lijkt me zo'n leuke afwisseling voor deze schrijfster. Na een spannende thriller eerst even een leuk paardenboek.

<t></t>

Lees meer
9 jaren 3 dagen geleden #82456 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: # Nele Neuhaus - Vrienden voor altijd? (10+)
Misschien doet ze het wel door elkaar. Dat hoor ik wel eens van schrijvers. Zitten ze vast met het een, dan gaan ze bezig met het andere.

Lees meer
9 jaren 3 dagen geleden #82457 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: # Nele Neuhaus - Vrienden voor altijd? (10+)
Dat zou ook nog kunnen. Wel knap als je dat kan.

<t></t>

Lees meer
9 jaren 3 dagen geleden #82458 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: # Nele Neuhaus - Vrienden voor altijd? (10+)
Vind je? Er zijn mensen genoeg die meerdere boeken tegelijk lezen, verschillende tv-series volgen, en allerlei verschillende werkzaamheden verrichten. Een schooljuf zei van de week dat zij nauwelijks moeite had met de combinatie groep 3 een paar dagen en de rest van de week groep 8, dan dat ze een combinatie van 6 en 8 zou hebben. Zolang er een duidelijk verschil is - en dat is er toch wel tussen de thrillers van Neuhaus en de paardenboeken - lijkt het me geen probleem.

Lees meer
9 jaren 3 dagen geleden #82459 door Annemarie
Dat is ook wel weer zo. Zelf doe ik ook altijd van alles door elkaar en daar heb ik totaal geen moeite mee. Het lijkt me inderdaad een stuk makkelijker om tegelijk aan een kinderboek en een thriller te werken dan aan twee thrillers tegelijk.

<t></t>

Tijd voor maken pagina: 0.746 seconden