Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Stefan Boonen & Melvin - Mammoet (8+)

Lees meer
9 jaren 3 maanden geleden #80737 door dettie
Dit is het verhaal van Theodore Bob Prinsel de Eerste. Je mag ook Theo zeggen.

Het verhaal begint gewoon nu, op een vrijdag. Hierzo. Theo zit op een houten vlot van boomstammen. De krokodillen liggen lui te slapen op een zandbank, en de vogeltjes... Vliegen weg want er grauwt iets.

Lees verder www.leestafel.info/s-boonen

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 3 maanden geleden #80741 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Stefan Boonen & Melvin - Mammoet (8+)
Stefan Boonen speelt dus ook helemaal in op de moderne tijd, waarin al die beeldverhalen ontzettend in zijn.

De meeste van die series vind ik niks, maar als jij zegt dat dit mooi is, geloof ik je meteen.

Lees meer
9 jaren 3 maanden geleden #80744 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Stefan Boonen & Melvin - Mammoet (8+)
Het boek gaat in de 'doos voor Marjo' dus tzt kun je zelf oordelen.

Dettie

Lees meer
9 jaren 3 maanden geleden #80749 door marjo
Leuk!!

Lees meer
9 jaren 1 maand geleden #81728 door marjo
O mijn hemel, moet ik het ook nog een tweede keer lezen? Ik vind het helemaal niet leuk! De kleur - al dat rood - stoort me, en ik vind de tekeningen niet mooi. Anders is het zeker, maar dat is in dit geval niet genoeg.

Ik zei al dat ik beeldverhalen niet graag lees, en helaas deze ook niet. Ik hoop dat kinderen er anders over denken.

Lees meer
9 jaren 1 maand geleden #81733 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Stefan Boonen & Melvin - Mammoet (8+)
Neem er een keer, een paar uur, de tijd voor Marjo. Ik vond het in het begin ook niet veel, te druk, te veel, te stripboekachtig maar ik merkte ook dat ik het verhaal door de drukke afbeeldingen niet goed las en niet goed bekeek. En toen ik uiteindelijk echt de tijd ervoor nam en alles las (niet diagonaal dus) ontdekte ik een verhaal over een vrij eenzaam jongetje vol fantasie die een stoere Nannie heeft die eigenlijk een lief mens is en meegaat in zijn fantasie. Maar het is wel zo dat je even de tijd ervoor moet nemen. (Wat ik mezelf ook niet vaak gun.) Het is dat het een boek van Stefan Boonen is, iemand die ik hoog heb zitten, waardoor ik toch beter ging kijken en lezen en toen ontdekte ik het verhaal omgezet in tekeningen en toch ook fraaie fantasie en taal.

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.536 seconden