Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Rian Visser & Lars Deltrap - Blitz! Troep in de ruimte AVI M4 (ca. 7+)

Lees meer
9 jaren 10 maanden geleden #76593 door dettie
Priet en Blitz wonen op bol Nul. Daar staat één boom op.

Priet zit op een tak in die boom.

De vogel slaapt niet.

Hij ziet iets vreemds.

Er zweeft een doosje met een gat voorbij en onder dat gat zit een stokje.

'Weet jij wat het is? vraagt Priet.

Blitz weet het niet.

Er vliegt wel vaker iets voorbij.

Er zweeft steeds meer troep in de ruimte.

Lees verder www.leestafel.info/rian-visser

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 10 maanden geleden #76596 door marjo
Vandaar dat je bezig was met AVI-niveaus. Ik denk dat je dat Rian Visser wel kunt toevertrouwen.

Voor kinderen met dyslexie, dat is ook steeds meer nodig!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 10 maanden geleden #76606 door Annemarie
Wat leuk dat er ook een digibordles aan gekoppeld is. Wat is dat toch handig! Dat hadden we vroeger natuurlijk niet.

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 2 maanden geleden #80729 door marjo
Prima boek. Het lettertype is geslaagd, net als de bladspiegel, de tekeningen zijn echt leuk, en het verhaal zit vol humor.

Het enige dat ik zelf ervoer is dat het allemaal een beetje meer van het hetzelfde was. Maar of een kind het saai gaat vinden weet ik niet.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 2 maanden geleden #80731 door dettie
Ja dat was bij De kleine Prins van Saint-Exupéry ook, elke bol die aangedaan wordt heeft een kort verhaaltje waaruit we een les kunnen halen.

Bij Rian Visser is de les dan onze rommel en troep die we overal maar rond laten slingeren.

Ik vond het ook een erg leuk boek en ook dat speelding, waarbij je gelijk associaties hebt met spiegeltjes en andere frutsels in een vogelkooi hebt, vond ik goed gevonden. Ik kan soms bijna jaloers zijn op de fantasie van al die schrijvers.

Wat ik aan dit boekje leuk vind, is dat het verhaal toch steeds een kleine twist krijgt, eerst die spullen die vallen, dan de reis en dan er iets nuttigs van maken.

Dettie

die het leuk vindt dat jij het leuk vindt. :D

Ben benieuwd hoe 'jouw' schoolkinderen het boek gaan waarderen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 2 maanden geleden #80740 door marjo
Ik probeer er aan te denken en het je te laten weten..

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.560 seconden