Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Arend van Dam & Alex de Wolf - De droom van Albert AVI-M4 (7+)

Lees meer
10 jaren 2 dagen geleden #76401 door dettie
Opnieuw een boekje uit de Zelf lezen over lang geleden... serie. Dit keer over Albert Einstein! jawel!

Zie www.leestafel.info/a-van-dam

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 2 dagen geleden #76404 door Annemarie
Wat knap om met een beperkte woordkeus zo'n leuk verhaal te schrijven!

<t></t>

Lees meer
10 jaren 1 dag geleden #76408 door Anton
Alle vier de boekjes zijn geslaagd. Heb zelf een recensie geschreven over Anton en de Spin, over vliegenier Anthony Fokker. Originele invalshoek om het leerproces onder de knie te krijgen. Illustraties van Alex de Wolf zijn niet afwijkend van zijn andere werk. Prima.

<t></t>

Lees meer
10 jaren 1 dag geleden #76409 door dettie
ja het boekje over Anthony Fokker ligt ook hier ter recensie. Ik vind ze ook erg geslaagd en ook apart dat kinderen op deze manier kennis maken met invloedrijke historische figuren.

Dettie

Lees meer
9 jaren 10 maanden geleden #77084 door marjo
Ik weet niet meer hoe ik als kind was, maar nu trekt het verhaal me niet. Maar ja, Einstein, die man zal ik nooit begrijpen.

Neemt niet weg dat het een mooi boekje is, en dat het prima gedaan is!

Lees meer
9 jaren 10 maanden geleden #77088 door dettie
Zo 'erg' als Einstein was ik niet maar ik vond alles wel interessant, kon overal uren naar kijken, libelles, vlinders, hoe kon het dat ze vlogen, bloemen van knop tot bloem bekijken of ontdekken dat een allemaal ui lagen had en had altijd heel veel vragen. Zoals... welke letter is dit en welke letter is dat en zo mezelf leren lezen. Jawel, de liefde voor lezen zat er dus al héél vroeg in! :D

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.574 seconden