Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Nandja Van Sever - Het gelaarsde varkentje 8+

Lees meer
11 jaren 4 maanden geleden #65780 door dettie
In dit boek met zeven dierenverhalen kunnen we onder andere het grappige verhaal over het gelaarsde varkentje lezen. Niemand begreep waarom het varkentje niet buiten wilde spelen. Zijn broertjes en zusjes rolden lekker door de modder maar het varkentje zat in een hoekje in de stal, zo gauw hij naar buiten moest trilde hij van angst. Hij werd er bleek en mager van, de krul was helemaal uit zijn staart.

Lees verder www.leestafel.info/nadja-van-sever

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 4 maanden geleden #65784 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Nandja Van Sever - Het gelaarsde varkentje 8+
De verhaaltjes klinken op zich heel leuk maar dan moeten ze inderdaad wel kort en krachtig zijn. Het kan dus best dat jouw aandacht afdwaalde omdat de verhalen net iets te lang zijn.

<t></t>

Lees meer
11 jaren 4 maanden geleden #65785 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Nandja Van Sever - Het gelaarsde varkentje 8+
Ja dat denk ik Annemarie, het ging misschien te lang door.

De verhalen zijn echt gebeurd staat op de cover... een varken met laarsjes? Dat had ik wel eens willen zien!

Dettie

Lees meer
11 jaren 4 maanden geleden #65786 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Nandja Van Sever - Het gelaarsde varkentje 8+
Echt gebeurd? Dat had ik dan ook wel eens willen zien. Nou ja, er zijn ook honden met schoenen dus waarom dan geen varken met laarzen!

<t></t>

Lees meer
11 jaren 4 maanden geleden #65788 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Nandja Van Sever - Het gelaarsde varkentje 8+
Bij het schaap geloof ik het meteen!

Tijd voor maken pagina: 0.410 seconden