Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Geronimo Stilton - Het monster van Frankenstein (8+)

Lees meer
11 jaren 6 maanden geleden #64768 door marjo
Ik denk dat er niets mis mee is om deze klassieke verhalen op deze manier aan kinderen te vertellen.

Het enige dat anders is, is dat het nu om 'knagers' gaat. Ik denk alleen dat het meer geschikt is voor wat oudere kinderen.

Lees meer: www.leestafel.info/archief/jeugd/geronim...ter-van-frankenstein

-

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 6 maanden geleden #64769 door dettie
Wat een enorme productie is er bij de Stiltonboeken! Wij hebben er inmiddels hier al heel wat recensies op staan en dan heb je nog lang niet alles gehad.

Het idee om Klassiekers te 'Stiltoniseren' is wel erg leuk, hopelijk gebeurt er inderdaad wat jij schrijft, dat jongeren het 'echte' boek er ook bij gaan pakken.

Dettie

11 jaren 6 maanden geleden #64773 door
Krijgen we ook nog een 'Stiltonisering' van 'Gullivers reizen?' En laat men dan ook het laatste deel weg, zoals in de traditionele kinderversie van dit boek?

Lees meer
11 jaren 6 maanden geleden #64778 door marjo
Gulliver is er al in die serie, maar ik heb het niet gelezen, dus ik kan je niet vertellen of dat deel weggelaten is.

11 jaren 6 maanden geleden #64783 door
Misschien moet ik eens kijken als ik in een boekwinkel ben. Of misschien is het op een andere manier te achterhalen.

Lees meer
11 jaren 6 maanden geleden #64785 door marjo
De bieb natuurlijk...

Tijd voor maken pagina: 0.528 seconden