Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Elin Bengtsson - Tussen winter en hemel (15+)

Lees meer
12 jaren 1 maand geleden #59205 door marjo
Aangrijpend verhaal over de dood. Met een positief einde.

Lees meer: www.leestafel.info/elin-bengtsson

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 1 maand geleden #59208 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Elin Bengtsson - Tussen winter en hemel (15+)
O jee, ik heb De gebroeders Leeuwenhart als kind misschien wel tientallen keren gelezen en elke keer weer tranen met tuiten gehuild. Heb jij bij dit boek toch ook stiekem een traantje weggepinkt?

<t></t>

Lees meer
12 jaren 1 maand geleden #59212 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Elin Bengtsson - Tussen winter en hemel (15+)
Net niet...

Lees meer
12 jaren 1 maand geleden #59218 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Elin Bengtsson - Tussen winter en hemel (15+)
Mooie recensie Marjo, heftig verhaal wel. Ik ken het verhaal van de gebroeders Leeuwenhart niet maar zowel de

gebroeders als dit boek lijken me boeken waar de zakdoek alvast gepakt moet worden.

Dettie.

Lees meer
12 jaren 1 maand geleden #59220 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Elin Bengtsson - Tussen winter en hemel (15+)
Ik zal niet zeggen dat je deze moet lezen, maar de gebroeders Leeuwenhart is een must hoor!!

En anders toch minstens dit, al is het boek zelf het beste.

nl.wikipedia.org/wiki/De_gebroeders_Leeuwenhart

Lees meer
12 jaren 1 maand geleden #59224 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Elin Bengtsson - Tussen winter en hemel (15+)
Nou, als jij net niet in tranen uitbarst dan heb ik waarschijnlijk een hele doos tissues nodig haha.

O, en Dettie: ik sluit me bij Marjo aan. De gebroeders Leeuwenhart moet je gelezen hebben!

<t></t>

Tijd voor maken pagina: 0.440 seconden