Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Natalie Quintart - De vleugeltjes van Mauro 5+

Lees meer
12 jaren 4 maanden geleden #57401 door dettie
Heel lang geleden konden vogels nog niet vliegen...

lees verder www.leestafel.info/archief/jeugd/natalie...ugeltjes-van-mauro-1

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 4 maanden geleden #57409 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Natalie Quintart - De vleugeltjes van Mauro 5+
Lief verhaal. Ik heb de illustraties op Facebook bekeken en ik snap wel wat je bedoelt. In plaats van het woord "illustraties" in de vorige zin had ik in eerste instantie al "tekeningen" getypt. Toch vind ik een aantal ervan wel aardig.

<t></t>

Lees meer
12 jaren 4 maanden geleden #57410 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Natalie Quintart - De vleugeltjes van Mauro 5+
Ja precies, de tekeningen met warme kleuren zijn beter, maar vooral de tekeningen met bomen vind ik aandoen alsof het door een kind getekend is. Wel jammer want het verhaaltje is wel leuk bedacht, het verdient wat betere tekeningen, maar ja smaken verschillen, ik ben natuurlijk erg 'verwend' met mooie kinderboeken en schitterende afbeeldingen.

Wie weet vinden andere mensen deze tekeningen wel heel mooi.

Dettie

Lees meer
12 jaren 4 maanden geleden #57413 door marjo
Ik vind dit dus wél mooi, maar zie natuurlijk niet het hele boek.

Lees meer
12 jaren 4 maanden geleden #57416 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Natalie Quintart - De vleugeltjes van Mauro 5+
Die bomen vind ik ook niet zo mooi maar dat hert bijvoorbeeld vind ik wel wat hebben.

<t></t>

Lees meer
12 jaren 4 maanden geleden #57421 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Natalie Quintart - De vleugeltjes van Mauro 5+

Marjo schreef : Ik vind dit dus wél mooi, maar zie natuurlijk niet het hele boek.

Ha! waarom had ik dit nu al verwacht. :D Lacombe vind je namelijk niet mooi en ik wel, onze smaken verschillen gewoon nogal. Mr. Dettie vond deze afbeeldingen ook mooi.

Persoonlijk vind ik dat in een boek goede afbeeldingen moeten staan anders kun je ze zelf ook wel maken of een kind de tekeningen laten maken.

Ik houd echt niet van dit soort tekeningen. Ik wil zien dat er een vakman/vakvrouw bezig is geweest en dat gevoel heb ik bij deze afbeeldingen niet. Als iemand zei mijn zusje of broertje kan mooi tekenen en die heeft ze gemaakt zou ik het ook geloven, vooral de afbeeldingen in het begin. Later worden ze beter.

Wat ben ik streng hè.

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.533 seconden