Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

France Quatromme - Slaap lekker, Baby Beer 4+

Lees meer
12 jaren 8 maanden geleden #55066 door dettie
Onder het voorlezen is mama Beer in slaap gevallen. Haar bril en het boek liggen op haar schoot. Baby Beer ligt klaarwakker te snikken in zijn bedje.

Lees verder www.leestafel.info/france-quatromme-a-parastou-haghi

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 8 maanden geleden #55068 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: France Quatromme - Slaap lekker, Baby Beer 4+
Wat een leuk bedacht verhaal. Jammer inderdaad van die tekst, een witte tekst zou het probleem al hebben opgelost. Ik vraag me dan altijd af of niemand het van tevoren heeft opgemerkt.

<t></t>

Lees meer
12 jaren 8 maanden geleden #55069 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: France Quatromme - Slaap lekker, Baby Beer 4+
ja ik vind dat ook zo vreemd. Die donker pagina's stellen de nacht voor en dat is dan wel leuk bedacht maar inderdaad maak de tekst dan wit of geel, in ieder geval contrasterend. Zo jammer dat daar niet op gelet is.

Dettie

Lees meer
12 jaren 8 maanden geleden #55071 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: France Quatromme - Slaap lekker, Baby Beer 4+
Dat moet toch bij het bekijken van de drukproef meteen naar voren komen?

<t></t>

Lees meer
12 jaren 8 maanden geleden #55072 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: France Quatromme - Slaap lekker, Baby Beer 4+
Ja lijkt mij ook! Maar kennelijk vonden zij het niet storend.

Ik las het gisteravond bij lamplicht en het was nauwelijks te doen, overdag is het ietsje beter

maar het leest evengoed nog lastig.

Dettie

Lees meer
12 jaren 8 maanden geleden #55074 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: France Quatromme - Slaap lekker, Baby Beer 4+
Op de illustraties zie je net helemaal geen tekst? Of is het daar ook niet te lezen?

Tijd voor maken pagina: 0.552 seconden