Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Sanne de Bakker - Suriname, here we come 10+

Lees meer
13 jaren 9 maanden geleden #48320 door dettie
Tja, wat zal ik zeggen, niet goed, niet slecht

zie www.leestafel.info/sanne-de-bakker

dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 9 maanden geleden #48322 door WilV
Beantwoord door WilV in topic Re: Sanne de Bakker - Suriname, here we come 10+
Jammer, genoeg stof om het verhaal over het land wat sprankelender te maken lijkt mij, Suriname lijkt me niet beplaad een saai land, maar het komt wat negatief uit de verf als ik jou goed begrijp?

Lees meer
13 jaren 9 maanden geleden #48324 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Sanne de Bakker - Suriname, here we come 10+
Ja, je staat na het lezen van dit boek niet te trappelen om naar Suriname te gaan, eerder denk je daar moet ik niet heen.

Dettie

Lees meer
13 jaren 9 maanden geleden #48326 door WilV
Beantwoord door WilV in topic Re: Sanne de Bakker - Suriname, here we come 10+
Dat kan toch niet de bedoeling zijn lijkt me

Lees meer
13 jaren 9 maanden geleden #48329 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Sanne de Bakker - Suriname, here we come 10+
Ik heb geen kennis van zaken, maar stel nou dat het beeld dat geschetst wordt realistisch is? Het is immers niet overal altijd alleen maar mooi, en misschien wil ze dat zeggen?

Lees meer
13 jaren 9 maanden geleden #48332 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Sanne de Bakker - Suriname, here we come 10+
Ja dat zou best kunnen, die zieke en dode honden overal zal wel waar zijn. Maar voor de rest wordt er eigenlijk niets over Suriname vertelt, niet over de bewoners die ze toch vast wel ontmoet zullen hebben. Ja twee bewoners die even genoemd worden, de een pikt een camera en dan ander is een enorm grote enge man maar iets over het land is er helemaal niet bij op een paar weetjes na. Zoals hoeveelheid neerslag, aantal inwoners etc. Maar dat zijn 3 zinnetjes.

Ze varen bijv. de jungle in maar dan gebeurt er iets met de kleine pup en oma, dag jungleverhaal. Het enige wat echt leuk was, was een flinke tijd in een hangmat liggen.

Op de achterkant staat Het is een reisdagboek, landengids, scrapboek en verhaal ineen! Met veel landeninformatie. Nou dat is dus niet zo. Wel verhaal en scrapboek, geen reisdagboek want ze doen nauwelijks iets en zeker geen landengids.

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.659 seconden