Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

# Greg James & Chris Smith - Supernormaal en de superschurken (10+)

Lees meer
7 jaren 7 maanden geleden #88554 door marjo

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 7 maanden geleden #88561 door dettie
Als ik naar de cover kijk, lijkt het een verhaal met héél veel tekeningen, is dat ook zo?

Dettie

Lees meer
7 jaren 7 maanden geleden #88562 door marjo
Nee dus. Bij het eerste boek heb ik dat vermeld, vind je dat ik het hier ook bij moet zetten?

'Als je de omslag ziet zou je kunnen denken dat het een boek is zoals dat van ‘Leven van een Loser’ of ‘De waanzinnige boomhut’. Wat humor betreft doet het er zeker niet voor onder, maar er is veel meer tekst. En toch is het een verhaal dat ook de minder vlot lezende kinderen zal trekken. Er gebeuren immers de gekste dingen! Je wil weten hoe dat af gaat lopen!'

Lees meer
7 jaren 7 maanden geleden #88565 door dettie
Ah ja, nu ik het zie, weet ik het ook weer. (Je kan niet alles onthouden hè :D )

Dettie

Lees meer
7 jaren 7 maanden geleden #88567 door marjo
Absoluut niet! Stel je voor! Je zou er gestoord van worden.

Maar het gaat er ook om of je het voor een goede indruk naar leestafelbezoekers nodig vindt?

Lees meer
7 jaren 7 maanden geleden #88572 door dettie
ja ik denk dat dat wel handig is om iets in die trant te schrijven bij de recensie op de 'lopende pagina'. Dus nieuwe boekrecensies - nieuwe jeugdboeken 10+ In het archief hoeft dat niet, dat lezen ze dat wel bij het eerste deel.

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.431 seconden