Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Sara Taylor - De Laura's

Lees meer
8 jaren 11 maanden geleden #82642 door dettie
Sara Taylor - De Laura's werd gestart door dettie
Het boek begint al spectaculair. De dertienjarige Alex wordt midden in de nacht door haar moeder uit bed gehaald en in pyjamabroek en flanellen overhemd, met dekbed om zich heen geslagen, de auto in geduwd. Waar Alex aldoor al bang voor was, is nu gebeurd. Dit keer was de ruzie het definitieve einde van het huwelijk van haar ouders.

Lees verder www.leestafel.info/sara-taylor

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 11 maanden geleden #82645 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: # Sara Taylor - De Laura's
Voor een niet te beschrijven boek heb je aardig beschreven! Ik weet nu iets van het verhaal, maar is het prettig geschreven? (Zal wel, anders was je niet zo lovend over het geheel)

Lees meer
8 jaren 11 maanden geleden #82652 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: # Sara Taylor - De Laura's
Ik heb het boek al een tijd uit en worstelde een paar weken met de recensie omdat je eigenlijk niet weer kunt geven hoe het is, het is een boek dat je moet ondergaan.

Mooie roadnovel/coming of age roman die eigenlijk niet te beschrijven valt. Kortom, lees het boek en geniet!

Ik hoopte dat die zin aangaf dat ik het een erg mooi boek vind. En inderdaad prettig geschreven.

Die laatste zin die ik aanhaal in de recensie, over de Laura's, vind ik zelf qua inhoud als stijl erg mooi. Vooral maar misschien wel dat ze van hetzelfde blok klei is gemaakt, het geeft zoveel weer. erg mooi.

Dettie

8 jaren 11 maanden geleden #82660 door
Beantwoord door in topic Re: # Sara Taylor - De Laura's
Klinkt heel aantrekkelijk. Op de titel zou ik het misschien niet kiezen, hoewel de titel wel lijkt te kloppen.

Lees meer
8 jaren 11 maanden geleden #82670 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: # Sara Taylor - De Laura's
Ja de titel klopt zeker. Het verhaal draait in feite om de Laura's maar tussendoor gebeurt ook een heleboel.

(lekker duidelijk hè)

Dettie

Lees meer
8 jaren 11 maanden geleden #82672 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: # Sara Taylor - De Laura's
Wat een heftige reis voor een dertienjarige jongen. Zo te lezen had je alweer een heel mooi boek te pakken.

<t></t>

Tijd voor maken pagina: 0.499 seconden