Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Leif Enger - De schrijver, de rover en de jager

Lees meer
12 jaren 3 maanden geleden #57800 door dettie
Dankzij het vorige thema (De schrijvende schrijver) waar berdine de titels voor leverde kwam dit boek op mijn pad. Het leek me zo leuk dat ik het (voor een prikkie) gekocht heb en ik heb genoten. Heerlijk verhaal.

zie www.leestafel.info/leif-enger

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 3 maanden geleden #57809 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Leif Enger - De schrijver, de rover en de jager
Ik hou niet zo van cowboy-achtige verhalen maar dit klinkt toch wel heel leuk. Leuk ook om te lezen hoe dit boek op je pad is gekomen.

<t></t>

Lees meer
12 jaren 3 maanden geleden #57810 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: Leif Enger - De schrijver, de rover en de jager
Ik geloof dat hierboven nog een linkje moet komen....

Van Leif Enger heb ik "Het land van de kleine man" gelezen, járen geleden. Dat beviel me goed, het boek staat hier nog steeds in de kast. Dit verhaal klinkt een beetje als "De gebroeders Sisters" van Patrick DeWitt. Ook een feelgood avonturenverhaal in het "wilde westen". Ik zet hem op mijn lijst. :puppydogeyes:

Lees meer
12 jaren 3 maanden geleden #57813 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Leif Enger - De schrijver, de rover en de jager

Annemarie schreef : Ik hou niet zo van cowboy-achtige verhalen maar dit klinkt toch wel heel leuk. Leuk ook om te lezen hoe dit boek op je pad is gekomen.

Het is ook geen cowboy-achtig verhaal, het is lastig uitleggen waarom niet want dan verraad ik teveel.

Het doet wel denken aan de beelden die je vroeger voorgeschoteld kreeg over cowboy's. Ik had ook de hele tijd 'I am

a poor lonesome cowboy' (Lucky Luke) in mij hoofd maar toch is het geen wild-west verhaal.

Dettie

Lees meer
12 jaren 3 maanden geleden #57814 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Leif Enger - De schrijver, de rover en de jager

berdine schreef : Ik geloof dat hierboven nog een linkje moet komen....

Van Leif Enger heb ik "Het land van de kleine man" gelezen, járen geleden. Dat beviel me goed, het boek staat hier nog steeds in de kast. Dit verhaal klinkt een beetje als "De gebroeders Sisters" van Patrick DeWitt. Ook een feelgood avonturenverhaal in het "wilde westen". Ik zet hem op mijn lijst. :puppydogeyes:

Het linkje staat er nu bij.

ja, ik dacht nog aan jou, dit boek is wat voor berdine, dacht ik.

Het boek leest heerlijk weg, is inderdaad een feelgood boek, maar is zeker geen niemandalletje, het heeft wel een diepere inhoud.

Dettie

Lees meer
12 jaren 3 maanden geleden #57815 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: Leif Enger - De schrijver, de rover en de jager
Heb het net besteld... :oops:

Tijd voor maken pagina: 0.391 seconden