Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Sam Savage - De roep van de luiaard

Lees meer
15 jaren 5 maanden geleden #36877 door PetraO.
Sam Savage - De roep van de luiaard werd gestart door PetraO.
Andy Whittaker ziet zichzelf als een luiaard. Dat dier hangt volgens hem door de natuur gedwongen in een boom, eenzaam en hunkerend naar sociaal contact. Hij slaakt daarbij kreten tot hij het opgeeft en hij ondersteboven aan een tak blijft hangen, net zolang tot hij dood op de grond valt.

Lees verder, klik hier www.leestafel.info/sam-savage

PetraO.
Laatst bewerkt doorPetraO..

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
15 jaren 5 maanden geleden #36879 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Toch... als ik je verslag zo lees dan is het wel apart gedaan en jezelf zien als luiaard... dat is echt origineel!

Maar het heeft kennelijk geen echt Amerikaans einde. Daarmee bedoel ik dat een Amerikaans verhaal vaak wordt afgeraffeld en het eindigt vaak goed, postitief.

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
15 jaren 5 maanden geleden #36880 door PetraO.
Beantwoord door PetraO. in topic Re: bericht
Daar zeg je zo wat. Ik heb me nooit gerealiseerd dat Amerikaanse verhalen vaak goed eindigen, maar misschien is dat wel zo. Dit eindigt niet goed, al komt de hoofdpersoon aan het einde wel min of meer met zichzelf in het reine. Bijzonder in de zin van origineel is dit boek zeker wel.
Laatst bewerkt doorPetraO..

Lees meer
3 jaren 11 maanden geleden #102577 door Emma90
Beantwoord door Emma90 in topic Re: Sam Savage - De roep van de luiaard
Leuk boek van een authentieke schrijver. Met de interessante wendingen bewijst de auteur zijn creativiteit.

Tijd voor maken pagina: 0.488 seconden